jamjar

Εγχειρίδιο Δημιουργού

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να πουλήσεις τη δουλειά σου online

Πώς να κερδίσεις τις πιο καλές αξιολογήσεις για το jamjar store σου
4 λεπτά ανάγνωσης
Πώς να κερδίσεις τις πιο καλές αξιολογήσεις για το jamjar store σου
Οι online αξιολογήσεις αποτελούν πλέον ένα από τα πιο δημοφιλή και χρήσιμα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους οι online χρήστες προκειμένου να προβούν σε μια αγορά είτε από ηλεκτρονικό είτε από φυσικό κατάστημα. Δικαιλογημένα, λοιπόν, αποτελούν σίγουρα ένα πολύ σημαντικό σημείο της ενασχόλησής σου με το jamjar store σου, καθώς είναι γεγονός πως μια καλή κριτική, εκτός από επιβράβευση της δουλειάς σου, μπορεί να φέρει περισσότερη αναγνωρισιμότητα στο brand σου, ενώ σίγουρα θα σε βοηθήσει να προσεκλύσεις και άλλους πελάτες.

Αν θέλεις, έτσι, να ενισχύσεις ακόμη περισσότερο τη σχέση σου με το κοινό σου, κερδίζοντας πολλές πολλές άριστες αξιολογήσεις, βρες παρακάτω τί σου προτείνουμε:

1. Να είσαι ειλικρινής και να δίνεις όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς

Κάθε τι που υπάρχει στο jamjar store σου πρέπει να φαίνεται ακριβώς όπως είναι. Φρόντισε, λοιπόν, κάθε προϊόν να φαίνεται σωστά, να φωτίζεται σωστά, να περιγράφεται σωστά. Έτσι, διασφαλίζεις πως δεν υπάρχει πιθανότητα ο καταναλωτής να νιώσει πως έχει παραπλανηθεί λαμβάνοντας στα χέρια του ένα προϊόν που νιώθει πως δεν έχει καμία σχέση με αυτό που παρήγγειλε. Αξιοποίησε όλα τα εργαλεία που υπάρχουν και δώσε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς για το προϊόν ώστε ο επισκέπτης σου να έχει όσες πληροφορίες χρειάζεται για να προχωρήσει συνειδητά και με ασφάλεια στην αγορά. Μια εικόνα που θα είναι best-selling ή παρεμφερής με το προϊόν, αλλά δεν θα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα θα φέρει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα: αρνητικές κριτικές από απογοητευμένους πελάτες. Οι καταναλωτές πλέον παρατηρούν τα πάντα και όπως είναι έτοιμοι να επιβραβεύσουν κάποιον αν μείνουν ικανοποιημένοι, είναι έτοιμοι αντίστοιχα να ασκήσουν και κριτική και μάλιστα σκληρή, αν νιώσουν δυσαρεστημένοι ή ακόμη χειότερα αν νιώσουν ότι εξαπατήθηκαν. Ειλικρίνεια και επάρκεια στην πληροφόρηση, λοιπόν!

2. Εξυπηρέτησε σαν να είναι ο πρώτος πελάτης που είχες ποτέ

Κάθε φορά που λαμβάνεις μια νέα παραγγελία, φρόντισε να είσαι σε εγρήγορση για άμεση επικοινωνία με τον πελάτη. Για να έχεις πάντα τη διάθεση να ασχοληθείς με κάθε λεπτομέρεια, θα πρέπει να αντιμετωπίζεις τον πελάτη σαν να είναι η πρώτη πώληση που έκανες ποτέ. Επιδίωξε την επικοινωνία μαζί του μέσω ενός ευχαριστηρίου μηνύματος μέσα από το jamjar store σου ('Πωλήσεις'/'Επικοινωνία'), μια κίνηση στην οποία δε θα χρειαστεί να αφιερώσεις πολύ χρόνο αλλά θα κάνει τον άλλο να νιώσει ξεχωριστός και χαρούμενος για την επιλογή του. Σε αυτή την επικοινωνία, είναι πιθανό να προκύψουν περισσότερες ερωτήσεις, διευκρινίσεις ή αλλαγές που θα διευκολύνουν την μεταξύ σας διάδραση και θα σε βοηθήσουν να παραδώσεις ακριβώς το προϊόν που είχε φανταστεί και ήθελε ο πελάτης.

3. Κάνε το “κάτι παραπάνω”

Ένα μικρό δωράκι, ένα ξεχωριστό και προσεγμένο packaging, ένα χειρόγραφο ευχαριστήριο σημείωμα ή ένα εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά του από το jamjar store σου είναι μερικές μόνο από τις κινήσεις που θα μπορούσαν να συγκινήσουν κάθε παραλήπτη, να σε βοηθήσουν να χτίσεις μια καλή σχέση μαζί του και φυσικά, να σου εγγυηθούν σε ένα βαθμό μια καλή αξιολόγηση. Ένα σημείωμα που θα προσκαλεί τον πελάτη σου να γράψει κριτική και θα τον ευχαριστεί, παράλληλα, για την αγορά του, σίγουρα θα κάνει καλή εντύπωση και θα πετύχει το σκοπό του!

4. Δώσε κίνητρα στους πελάτες σου να μοιραστούν περισσότερα

Σκέψου πόση χαρά παίρνεις όταν οι πελάτες σου μοιράζονται μαζί σου φωτογραφίες τους σε στιγμές που φορούν, διακοσμούν, χρησιμοποιούν τα προϊόντα σου. Παρότρυνέ τους, έτσι, να μοιράζονται φωτογραφίες στα social media, δίνοντας τους ως κίνητρο την υπόσχεση πως θα τις μοιραστείς και εσύ μετά μέσα από τα δικά σου social media κανάλια ή πως με μια φωτογραφία τους θα έχουν έξτρα έκπτωση στην επόμενη αγορά τους.

5. Η άμεση ανταπόκριση είναι ο καλύτερος τρόπος να λύσεις τα προβλήματα

Θέματα μπορεί να προκύψουν ανά πάσα στιγμή και για οποιοδήποτε λόγο. Είτε είναι δική σου ευθύνη, είτε όχι, προτείνουμε να διαχειριστείς ό,τι θέμα προκύψει άμεσα χωρίς αναβολή και με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο και για εσένα και για τον πελάτη. Απόφυγε να έρθεις σε διένεξη με έναν πελάτη και διάλεξε την οδό της φιλικής εξυπηρέτησης, δίνοντας του μάλιστα να καταλάβει πως μέλημά σου εκτός από το να διευθετηθεί το θέμα είναι και να μην προκύψει ξανά κάτι αντίστοιχο. Φαντάζει δύσκολο να πρέπει να είσαι ψύχραιμος σε κάτι τέτοιες στιγμές, αλλά επειδή αυτό έρχεται εμπειρικά, να ξέρεις πως είναι μεγάλη δικαίωση να καταφέρνεις να κρατάς τον πελάτη και να επιστρέφει ξανά στο jamjar store σου, να αφήνει θετική κριτική και να ξανα αγοράζει.  

Περισσότερο από όλα, να διαβάζεις με προσοχή κάθε κριτική που γράφεται για σένα και τη δουλειά σου για να ξέρεις για τι σε επιβραβεύουν οι πελάτες σου, τι τους αρέσει, τι χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια. Το να παίρνουμε feedback μας κάνει συνεχώς καλύτερους και δημιουργεί μια αίσθηση πρόκλησης για να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας.
 



Δημοσιεύτηκε από
Logo square
Jamjar
23 Σεπτεμβρίου 2020