Είσαι δημιουργός;
Έχεις κάνει αίτηση, έχει εγκριθεί και χρειάζεσαι βοήθεια;
Για να γλυτώσεις χρόνο, μπορείς να ανατρέξεις και στo Help center. Εναλλακτικά, στείλε μας email στο [email protected] και θα σου απαντήσουμε άμεσα για να προχωρήσεις.
Θέλεις βοήθεια για να στείλεις την παραγγελία σου;
Παρακαλούμε πολύ, ακολούθησε τις οδηγίες που θα βρεις στο email επιβεβαιώσης. Σε κάθε περίπτωση για να στείλεις μια παραγγελία θα πρέπει να συνδεθείς στο store σου, να επισκεφτείς τις Πωλήσεις σου και αφού βρεις την παραγγελία που θέλεις να εκτελέσεις, μπορείς να πατήσεις‘Αποστολή’ για να εκτυπώσεις το voucher της Speedex. Όταν είσαι έτοιμη/έτοιμος, καλείς τη Speedex για να έρθει να παραλάβει το δέμα. Μπορείς, φυσικά, να διαβάσεις σχετικά στο Help center. Εναλλακτικά, στείλε μας email στο [email protected] και θα σου απαντήσουμε άμεσα για να προχωρήσεις.
Έχεις ερωτήσεις για τη διαχείριση του store και των προϊόντων σου;
Μπορείς να διαβάσεις για διάφορα θέματα που μπορεί να σε απασχολούν στο Seller Handbook ή στο Help center μας. Εναλλακτικά, στείλε μας email στο [email protected] και θα σου απαντήσουμε άμεσα.
Είσαι πελάτης ή ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις ένα προϊόν;
Θέλετε να ρωτήσεις για κάποιο προϊόν;
Το jamjar είναι marketplace αφιερωμένο στα μοναδικά προϊόντα ανεξάρτητων δημιουργών & μικρών επιχειρήσεων. Αυτό στην ουσία σημαίνει πως πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που δίνει την ευκαιρία σε δημιουργούς, χειροτέχνες και παραγωγούς να δείξουν και να πουλήσουν τη δουλειά τους online με την υποστήριξή μας. Για αυτό και σε κάθε προϊόν μπορείς να δεις το brand του εκάστοτε δημιουργού και πατώντας το κουμπί ‘Επικοινώνησε’ που θα βρεις κάτω από κάθε κωδικό προϊόντος, να στείλεις εσωτερικό μήνυμα και να μιλήσεις απευθείς με το δημιουργό. Είναι πανεύκολο και δεν χρειάζεται να κάνεις εγγραφή. Καθώς δεν διατηρούμε αποθήκη και στην ουσία τα προϊόντα στέλνονται απευθείας από το δημιουργό σε εσένα, εκείνος είναι ο αρμόδιος για να σου λύσει κάθε απορία. Αν δυσκολευτείς για οποιοδήποτε λόγο, μπορείς να μας στείλεις email στο [email protected].
Θέλεις να μάθεις πού βρίσκεται η παραγγελία σου;
Κάθε δημιουργός που συμμετέχει στο jamjar, στέλνει τα δέματά του προς τους κοινούς μας πελάτες μέσω της μεταφορικής εταιρείας με την οποία συνεργαζόμαστε. Μόλις οι διανομείς παραλάβουν το δέμα και δρομολογήσουν την αποστολή του, τότε θα λάβεις μέσω email τον αριθμό της αποστολής για να μπορείς να παρακολουθείς την πορεία του. Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να δεις τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου. Αν διαπιστώσεις οποιδήποτε πρόβλημα στην όλη διαδικασία, μπορείς να μας στείλεις email στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου.
Έχεις κάνει κατάθεση στην τράπεζα και αναρωτιέσαι αν το έχουμε δει;
Αρχικά, μην αγχώνεσαι! Ενημερωνόμαστε τακτικά μέσα στην ημέρα για τις καταθέσεις. Μόλις τη δούμε, θα λάβεις και επιβεβαιώση της παραγγελίας σου.
Έχεις κάνει παραγγελία και θέλεις να την επιστρέψεις προς αντικατάσταση ή επιστροχή χρημάτων;
Παρακαλούμε πολύ, στείλε μας email στο [email protected] και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου.
Για οποιοδήποτε θέμα, μπορείς να απευθυνθείς σε εμάς μέσω email και θα σου απαντήσουμε εντός 24 ωρών (με εξαίρεση τα Σαββατοκύριακα). Μπορείς, επίσης, να ανατρέξεις και στo Help Center για να βρεις άμεσα απαντήσεις στις ερωτήσεις σου.
JAMJAR ΑΕ- ΠΩΛΗΣΕΙΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 67 Τ.Κ 10564 ΑΘΗΝΑ ΑΦΜ: 800464736 ΔΟΥ : ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ | ΓΕΜΗ: 123985301000