jamjar

Εγχειρίδιο Δημιουργού

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να πουλήσεις τη δουλειά σου online

5 βασικά είδη φωτογραφίας για eshop και πώς να τα χρησιμοποιήσεις υπέρ σου
5 λεπτά ανάγνωσης
5 βασικά είδη φωτογραφίας για eshop και πώς να τα χρησιμοποιήσεις υπέρ σου
Μία φωτογραφία = καμία! Είμαστε σίγουροι πως και εσύ θα συμφωνούσες μαζί μας, αν αφιέρωνες λίγα λεπτά για να μπεις στη θέση του πελάτη/επισκέπτη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Εκείνου που δεν έχει τη δυνατότητα να δει ή να αγγίξει το προϊόν που του τράβηξε την προσοχή. Εκείνου που δεν έχει δίπλα του έναν πωλητή ή μια πωλήτρια να απαντήσει στις ερωτήσεις του, να λύσει απορίες, να τον βοηθήσει να αποφασίσει αν το προϊόν κάνει για εκείνον ή όχι. Πώς θα ένιωθες; Τί θα ήθελες να δεις για να πάρεις την απόφαση να το αγοράσεις; Τί θα ήθελες να ξέρεις για το προϊόν; Πόση φαντασία θα ήθελες να βάλεις;

Αυτές είναι μόνο λίγες από τις ερωτήσεις που θα μπορούσαμε να σου κάνουμε για να σε βοηθήσουμε να καταλάβεις πόσο μα πόσο σημασία παίζει η ολοκληρωμένη φωτογράφιση μιας δημιουργίας για τον επισκέπτη ενός online shop. Και όταν λέμε ολοκληρωμένη φωτογράφιση εννοούμε ακριβώς αυτό: όχι μόνο 1 φωτογραφία αλλά μια σειρά από φωτογραφίες που στόχο έχουν να:

1.       δώσουν στον πελάτη μια 360 αντίληψη και εικόνα για το προϊόν – αυτό σημαίνει όχι να δείξουν στο περίπου το προϊόν, αλλά να κάνουν τον πελάτη να νιώσει ασφαλής ότι ξέρει πραγματικά τι ψωνίζει
2.       απαντήσουν σε κάθε πιθανή απορία που μπορεί να του δημιουργηθεί σχετικά – π.χ. αυτά τα σκουλαρίκια πόσο μεγάλα είναι δηλαδή; Καλύπτουν όλο το λοβό του αυτιού;’ Ναι, το ξέρουμε ότι το γράφεις πιθανά, αλλά ποιος σου είπε ότι έχουν όλοι το χρόνο ή τη διάθεση να διαβάσουν την περιγραφή; Εμείς θα σου πούμε. Λίγοι.
3.       τον εμπνεύσουν να φανταστεί τη ζωή του έχοντας αποκτήσει τη μοναδική σου δημιουργία. Πώς θα ένιωθε; πώς θα έμοιαζε αν το φορούσε; Θα του ταίραζε; Θα τον έκανε να μοιάζει πιο όμοφος, πιο ξεχωριστός, με πειρσσότερο style; πώς θα ήταν το σπίτι του αν το διακοσμούσε; Πιο όμορφο, πιο προσεγμένο, πιο ιδιαίτερο;

Ποια είναι, έτσι, τα 5 βασικά είδη φωτογραφίας που κάθε προϊόν σου πρέπει να έχει;

1.       Studiaki φωτογραφία - η βασίλισσα 

Studiaki φωτογραφία η επονομαζόμενη είναι η φωτογραφία που γίνεται μέσα στο studio (επαγγελματικό ή όχι) και όχι σε εξωτερικό χώρο. To φόντο είναι λευκό ή γενικότερα ‘ήσυχο’ και το φως πολύ και φυσικό. Μέσω της studiakis φωτογραφίας μπορείς να προσελκύσεις αποτελεσματικότερα τους επισκέπτες ενός marketplace/eshop οι οποίοι δείχνουν να προτιμούν φωτογραφίες χωρίς τον extra ‘θόρυβο’ που δημιουργείται συνήθως από άλλα αντικείμενα ή έντονα backgrounds, φωτογραφίες, δηλαδή, που αποτυπώνουν και δείχνουν ξεκάθαρα το προϊόν αυτό καθαυτό. Για αυτό και προτείνουμε σθεναρά, να έχεις μια ωραία studiaki φωτογραφία για την πρώτη φωτογραφία ή αλλιώς τη φωτογραφία – εξώφυλλο της δημιουργίας σου. Οι καθαρές, φωτεινές φωτογραφίες βοηθούν τους πελάτες να καταλάβουν ακριβώς τι πρόκειται να παραλάβουν και έτσι, μειώνονται οι πιθανότητες να μείνουν δυσαρεστημένοι από την παραγγελία τους.
2.       Zoom in – δείξε μου τις λεπτομέρειες

Απαραίτητο είδος φωτογραφίας Νο2 είναι εκείνη που θα ‘φωτίσει’ τη λεπτομέρεια ή τις λεπτομέρειες που θεωρείς ότι ο πιθανός σου πελάτης πρέπει ή θέλει να γνωρίζει. Το εσωτερικό μιας τσάντας, οι ραφές της, η ιδιαίτερη πλέξη ενός macramé βραχιολιού, η υφή ενός υφάσματος που δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά αποτελούν λεπτομέρειες που και εσείς και εμείς και κάθε πιθανός αγοραστής θα ήθελε να ξέρει για το προϊόν πριν το αγοράσει. Αλήθεια. Σκέψου το. Θα έδινες τα χρήματά σου για μια δημιουργία που στην ουσία δεν μπορείς να δεις καλά και για την οποία ακόμη αναρωτιέσαι τι και αν και πώς και γιατί;;


3.       Το μέγεθος, ναι, μετράει

Τα γράφουμε και πιο πάνω αλλά θα το επαναλάβουμε, βεβαίως, γιατί αλήθεια θέλουμε να σε βοηθήσουμε να πουλήσεις όσο περισσότερο μπορείς. Παρακαλούμε πολύ, έτσι, αφιέρωσε οπωσδήποτε μία από τις 5 διαθέσιμες φωτογραφίες του jamjar για να δείξεις πόσο μεγάλο ή πόσο μικρό είναι ένα προϊόν ή ποιο είναι το μέγεθος του σε κάθε περίπτωση. Δυστυχώς, οι επισκέπτες έρχονται και φεύγουν βιαστικά και οι περισσότεροι δεν έχουν το χρόνο να διαβάσουν τις λεπτομέρειες που μπορεί να αναφέρεις στην περιγραφή. Άλλοι δεν θέλουν κιόλας, άλλοι δεν τις προσέχουν καν. Το σημαντικό που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι μια δυνατή φωτογραφία πρέπει να μπορεί να τραβήξει την προσοχή και οι συμπληρωματικές πρέπει να μπορούν να λύσουν όλες τις πιθανές απορίες του πελάτη. Δείξε έτσι το προϊόν φορεμένο ή αντιπαράβαλέ το με κάποιο άλλο αντικείμενο με σκοπό ο πελάτης να καταλάβει το μέγεθός του.

 
4.       Φορεμένο/διακοσμημένο

Οι ειδικοί του marketing επαναλαμβάνουν χρόνια πως στην πραγματικότητα δεν αγοράζουμε προϊόντα αλλά εμπειρίες και συναισθήματα. Και αν το σκεφτείς έχουν δίκιο, αφού στην ουσία δεν αγοράζουμε απλώς ένα κόσμημα, αλλά το συναίσθημα που θα νιώσουμε όταν το φορέσουμε, τον εαυτό που θα προβάλουμε όταν πάρουμε λίγο από τη λάμψη του. Οπωσδήποτε, θα σου προτείναμε, λοιπόν, να συμπεριλάβεις μία φωτογραφία με το προϊόν φορεμένο ιδανικά σε ένα ολοκληρωμένο και προσεγμένο outfit με στυλ και χαρακτήρα ή διακοσμημένο/στολισμένο σε ένα όμορφο δωμάτιο/χώρο που να αναδεικνύει τη δημιουργία σου. Ο σκοπός είναι να εμπνεύσεις τον πελάτη και να τον βοηθήσεις να νιώσει όπως θα ένιωθε αν αποκτούσε το προϊόν σου. Πόσο θα άλλαζε η ζώη του προς το καλύτερο; Ερώτηση με κάποιο 'βάρος', το αναγνωρίζουμε, αλλά σημαντικότατη.





5.       Packaging

Σκέψου τώρα να θέλεις να κάνεις δώρο στη γυναίκα σου ένα κόσμημα και να μην ξέρεις πώς θα το παραλάβεις. Θα είναι σε συσκευασία δώρου, ώστε να κάνει καλή εντύπωση; Και όχι απλά για να κάνει καλή εντύπωση, αλλά και για να ενθουσιάσει την παραλήπτρια; Η συσκευασία θα είναι από μόνη της ικανή να προκαλέσει το λεγόμενο ουάου effect; Πολλοί λένε πως η σωστή συσκευασία είναι το 50% του προϊόντος και δεν έχουν άδικο. Αν περιηγηθεί κανείς στα customer reviews του jamjar, θα δει πως πολλές φορές οι πελάτες κάνουν ειδική μνεία στη συσκευασία της παραγγελίας τους. Δείξε τους, λοιπόν, πώς θα είναι το πακέτο που θα παραλάβουν. Βοήθησέ τους να αποβάλλουν το άγχος και την ανασφάλεια που μπορεί να νιώθουν προσπαθώντας να αποφασίσουν αν θα προχωρήσουν στην αγορά ή όχι.

Δημοσιεύτηκε από
Logo square
Jamjar
20 Μαΐου 2020