Εγχειρίδιο Δημιουργού

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να πουλήσεις τη δουλειά σου online

3 αναποδιές στην εκτέλεση των παραγγελιών σου & πώς να τις διαχειριστείς!
3 λεπτά ανάγνωσης
3 αναποδιές στην εκτέλεση των παραγγελιών σου & πώς να τις διαχειριστείς!
Συγχαρητήρια, έλαβες μια νέα παραγγελία! Αυτό το πολυπόθητο email φέρνει μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, ειδικά αν είσαι νέος δημιουργός και κάνεις τα πρώτα σου βήματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο με μόνο όπλο το ταλέντο, την αγάπη σου και το μεράκι σου για δημιουργία και την ανάγκη να τα διοχετεύσεις όλα αυτά σε προϊόντα που θα αγαπήσει και το κοινό!
 Όσο ανυπόμονος/η ωστόσο κι αν είσαι, όσο έτοιμος/η, όσο κι αν έχεις προγραμματίσει τα πάντα στο jamjar store σου, μπορεί να σου τύχουν αναποδιές και θα πρέπει, δυστυχώς, να ακυρώσεις την παραγγελία. Στοπ!  Μήπως δεν είναι πάντα αυτή η λύση;  Ας το δούμε μαζί!

1. "Αμέλησα/δεν πρόλαβα να ανανεώσω το απόθεμά μου και το προϊόν που αγόρασε ο πελάτης τελικά δεν υπάρχει. Θα πρέπει να ακυρώσω την παραγγελία, διότι δεν έχω το προϊόν που πρέπει να σταλεί σήμερα".
Αν μπεις στη θέση του πελάτη, σίγουρα αντιλαμβάνεσαι τη μεγάλη απογοήτευση και πόσο μπορεί να αμφισβητηθεί, εξ αυτής, η αξιοπιστία του καταστήματός σου.
Θα προτείναμε, έτσι, να μη σπεύσεις να ακυρώσεις την παραγγελία αλλά να φροντίσεις να ξαναφτιάξεις το προϊόν, έστω κι αν αυτό σημαίνει πως θα υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση για τον πελάτη σου. Μπορείς να στείλεις το μήνυμά σου και να του εξηγήσεις ευγενικά τους λόγους της καθυστέρησης. Η ειλικρίνεια και η εντιμότητα είναι, σε κάθε περίπτωση, αξίες εκτιμητέες!

2. "Κατά την κατασκευή του προϊόντος συνειδητοποίησα πως δεν έχω αρκετό από το κατάλληλο υλικό για την ολοκλήρωσή του. Θα πρέπει να ακυρώσω την παραγγελία γιατί ο προμηθευτής μου με ενημέρωσε πως έχει έλλειψη".
Σίγουρα, ο πελάτης έχει δει στη φωτογραφία του κατάστηματός σου την τελική εικόνα του προϊόντος και αυτήν επέλεξε να αποκτήσει, μέσα από χιλιάδες άλλες δημιουργίες. Είναι σαφώς απαραίτητο να λάβει στα χέρια του το ίδιο προϊόν που του υπόσχεται η διαδικτυακή σου 'βιτρίνα'. Σε περιπτώσεις ωστόσο που δε μπορείς να κάνεις αλλιώς, μπορείς να καταφύγεις στη λήψη της πρωτοβουλίας να προτείνεις στον πελάτη σου μια εναλλακτική εκδοχή του προϊόντος. Έτσι, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του όσο πιο άμεσα γίνεται και να του δώσεις ήτοι δυνατόν παραπάνω από 2 άλλες εναλλακτικές για να διαλέξει.

3. "Κατά την κατασκευή του προϊόντος μου, έτυχε έκτακτο προσωπικό συμβάν και πρέπει να ακυρώσω την παραγγελία γιατί δε μπορώ να τη στείλω εντός χρονοδιαγράμματος".
Για άλλη μια φορά, η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη σου είναι ο καλύτερός σου σύμμαχος. Φρόντισε να μην ακυρώσεις την παραγγελία αλλά να ενημερώσεις πως θα σταλεί σε δεύτερο χρόνο, εξηγώντας ευγενικά τους λόγους της καθυστέρησης. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο όλα οφείλουν να κινούνται σε γρήγορους ρυθμούς και οι προθεσμίες παίζουν καθοριστικό ρόλο- ωστόσο θυμήσου πως υπάρχουν πελάτες που δεν έχουν πρόβλημα να περιμένουν λίγο παραπάνω για να παραλάβουν ένα μοναδικό προϊόν που δε θα βρουν αλλού, όπως το δικό σου, και άρα αξίζει να κάνεις μια προσπάθεια! Φιλική συμβουλή: συμπερίλαβε ένα προσωπικό ευχαριστήριο σημείωμα ή ένα μικρό δωράκι στο δέμα σου, για να δείξεις την ευγνωμοσύνη σου για την αναμονή του πελάτη.

Δούλεψες πολύ για να φτιάξεις τα προϊόντα σου, να στήσεις το jamjar store σου, το brand σου που σε κάνει να ξεχωρίζεις και έθεσες ήδη τη βάση προς το όνειρό σου να κάνεις τη δημιουργικότητά σου μια επιτυχημένη επιχείρηση. Φρόντισε να είσαι συνεπής προς τους πελάτες σου, χωρίς να ακυρώνεις τις παραγγελίες σου, χειρίσου όλες τις δύσκολες καταστάσεις με ψυχραιμία, ευγένεια και αποφασιστικότητα και σου εγγυόμαστε πως θα τα καταφέρεις περίφημα! 
Δημοσιεύτηκε από
Logo square
Jamjar
21 Φεβρουαρίου 2025