jamjar

Εγχειρίδιο Δημιουργού

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να πουλήσεις τη δουλειά σου online

Πώς να αυξήσεις τους followers σου στα Social Media
4 λεπτά ανάγνωσης
Πώς να αυξήσεις τους followers σου στα Social Media
Ξεκινώντας να χτίζεις σιγά-σιγά την εικόνα σου στα social media, η απήχηση που έχει αυτή η προσπάθεια στο κοινό είναι ένα από τα πιο hot ζητήματα που έχεις διαρκώς στο μυαλό σου. Ο αριθμός των followers στο Instagram και των fans της σελίδας σου στο Facebook είναι ένας από τους πιο σημαντικούς δείκτες για την πρόοδό του κάθε προφίλ και επηρεάζει συχνά και την εξέλιξή του. Το γνωρίζεις και σε αγχώνει. Λογικό.

Βλέποντας την ταχύτητα που αυτοί οι αριθμοί αλλάζουν ή δεν αλλάζουν, επαναπροσδιορίζεις τους στόχους σου, αλλάζεις στρατηγική, δοκιμάζεις διαφορετικά πράγματα. Παραμένεις, δηλαδή, πάντα σε εγρήγορση, για να δεις “πού θα βρεις” το κοινό σου. 

Σε αυτήν, όμως, την ειλικρινώς αγχωτική διαδικασία, υπάρχουν πράγματι κάποιοι standard τρόποι που μπορείς να συμπεριλάβεις στη στρατηγική σου για να χτίσεις το κοινό σου και στους παρουσιάζουμε παρακάτω:

Να δίνεις το “παρών” και σε offline και σε online περιβάλλοντα:

Ετοίμασε μικρά "Thank You" notes για τις συσκευασίες σου για να συνοδεύεις τις αποστολές σου, στα οποία θα προσθέσεις τα username και το hashtag σου για να σε βρίσκουν και online οι καταναλωτές. Παράλληλα, με αυτό τον τρόπο δημιουργείς τη διάθεση στον παραλήπτη να σε “ευχαριστήσει” με τη σειρά του μέσα από τα δικά του social media. 

Να θυμάσαι, επίσης, να σχολιάζεις πάντα από το προφίλ που εκπροσωπεί το brand σου όταν σε κάνουν tag/mention σε κάποιο post, δείχνοντας στον χρήστη που μοιράστηκε τη στιγμή του πως είσαι πάντα εκεί. Να απαντάς εγκαίρως σε μηνύματα και σχόλια και να είσαι alert. Μπορεί να μην κερδίσεις απλά έναν ακόμη follower αλλά να έναν engaged follower, ένα follower δηλαδή που θα είναι αφοσιωμένος στις δημοσιεύσεις σου! 

Να κάνεις διάλογο μέσω comments

Be social. Μην αφήνεις αναπάντητα comments. Να επικοινωνείς όσο το δυνατόν περισσότερο με το κοινό σου, να απαντάς σε ό,τι χρειάζονται και να τους εξυπηρετείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Να προσέχεις τα συντακτικά και ορθογραφικά λάθη και να χρησιμοποιείς emojis αλλά με μέτρο για να φαίνεται πιο επαγγελματική η όλη προσέγγιση.  Έτσι, δείχνεις πως είσαι πάντα ενεργός, έτοιμος για δράση, παρακολουθείς τα πάντα και εκτίθεσαι σε ακόμη περισσότερους πιθανούς χρήστες. 

Να διευρύνεις τους ορίζοντες των δημιουργιών σου:

Ξέρεις ήδη πως τα hashtags χρησιμοποιούνται για να προσεγγίσεις ένα ακόμη μεγαλύτερο κοινό από αυτό που έχεις. Δες το σαν παιχνίδι. Σκέψου, παίξε, δοκίμασε διαφορετικές λέξεις που θεωρείς πως είναι σχετικές με το προϊόν σου, ή με το τι ψάχνει ο ιδανικός πελάτης για εσένα. Για παράδειγμα, δοκίμασε hashtags που μπορεί να έψαχνες, εάν έψαχνες για το προϊόν σου. Στο Instagram, εκεί που βρίσκεται το tab της αναζήτησης (Explorer Tab), μπορείς να αναζητήσεις κάτι που σε ενδιαφέρει και στη συνέχεια να πατήσεις την επιλογή "Tags". Εκεί, θα δεις και άλλες προτάσεις που μπορεί να μη σκέφτηκες ή λέξεις που ίσως πυροδοτήσουν κάποια νέα σκέψη για σένα. Να αποφεύγεις τα πολύ γενικά hashtags, με δισεκατομμύρια posts γιατί δε θα φέρει την απαραίτητη προβολή στα κοινά που σε ενδιαφέρουν.

Να είσαι συνεπής: 

Μία από τις βασικές προϋποθέσεις για να χτιστεί σταδιακά το κοινό σου είναι και το να μην αφήνεις το προφιλ σου “στην τύχη του”. Πρέπει να έχεις συγκεκριμένο calendar, ένα ημερολόγιο αφιερωμένο στα social media και να ποστάρεις αρκετά συχνά, ανάλογα φυσικά και με το διαθέσιμο υλικό και το περιεχόμενό σου, αλλά όχι να ανεβάζεις μια φορά στο τόσο. Ετοίμασε από πριν τα υλικά σου και αποφάσισε τον ρυθμό των δημοσιεύσεών σου και θα δεις αμέσως τη διαφορά ακόμη και στην οργάνωσή σου.

Να συνεργάζεσαι και να επικοινωνείς και με άλλους δημιουργούς:

Μπορείς να ακολουθήσεις δημιουργούς και accounts που ταιριάζουν με την αισθητική σου αλλά και να είσαι active όταν βλέπεις πως δημοσιεύουν κάτι. Σχολίασε, κάνε like και μοιράσου τις δημιουργίες που αγαπάς. Παράλληλα, βρες αντίστοιχους δημιουργούς που θεωρείς πως ξεχωρίζουν και σου ταιριάζουν για να ενώσετε τις δυνάμεις σας και να κάνετε μαζί κάποιο IG/FB Live να μιλήσετε για το πως δημιουργείτε τα προϊόντα σας ή ακόμη και να φτιάξετε κάτι μαζί και να τα προωθήσετε από κοινού. 

Να αφιερώνεις χρόνο σε αυτό που κάνεις και αγαπάς: 

Να είσαι πάντα σε εγρήγορση με θέματα που σε ενδιαφέρουν και πιστεύεις πως ενδιαφέρουν το κοινό σου και έχουν χαρακτηριστικά που τα κάνουν "shareable” δηλαδή δημιουργούν στον κοινό την ανάγκη να τα μοιραστεί και με άλλους ανθρώπους. Να κάνεις έρευνα και να ανεβάζεις όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέρον περιέχομενο για να έρχονται όλο και περισσότεροι άνθρωποι να γνωρίσουν αυτό που δημιουργείς. 


Δημοσιεύτηκε από
Logo square
Jamjar
14 Σεπτεμβρίου 2020