jamjar: ένα success story «made in Greece»
από insider.gr Αναρτήθηκε στις 31 Ιανουαρίου 2018
Σε μια εποχή που το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθεί και κερδίζει όλο και μεγαλύτερα μερίδια αγοράς, το κρίσιμο στοίχημα πάντα για τα νέα e-shops είναι να καθορίσουν το δικό τους στίγμα, το οποίο τα καθιστά διακριτά σε σχέση με τον εξαιρετικά μεγάλο ανταγωνισμό. Άλλωστε, ο ανταγωνισμός δεν έχει να κάνει μόνο με τα προς τα διάθεση προϊόντα, το εύρος και τα χαρακτηριστικά τους, αλλά και με άλλα ζητήματα, όπως η παράδοση σε ό,τι αφορά το κόστος και την ταχύτητά της, η ευκολία χρήσης της πλατφόρμας κ.α.
Το Jamjar όμως είναι το πρώτο ελληνικό e-shop για τον χώρο του χειροποίητου. Σε μια εποχή που όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να αναδείξουν την ελληνικότητα των προϊόντων τους, αναγνωρίζοντας πως αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα τόσο για τον εσωτερικό ανταγωνισμό, αλλά και για τις προϋποθέσεις εξωστρέφειάς τους, καθώς το brand «Ελλάδα» είναι δημοφιλές στις αγορές του εξωτερικού. Συνεπώς, αυτό που κάνει το jamjar είναι να λειτουργεί ως πλατφόρμα για την προσέγγιση του καταναλωτή με ελληνικά custom made προϊόντα, μιας ευρύτατης γκάμας, καθώς κανείς μπορεί να βρει από ρούχα, παπούτσια και κοσμήματα ως είδη βάπτισης και καλλυντικά.