jamjar

Εγχειρίδιο Δημιουργού

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να πουλήσεις τη δουλειά σου online

3 λόγοι για να έχεις πάντα σωστά οργανωμένο το jamjar store σου
3 λεπτά ανάγνωσης
 3 λόγοι για να έχεις πάντα σωστά οργανωμένο το jamjar store σου
Ακούς και διαβάζεις συνέχεια για “οργάνωση” και “τακτοποίηση” του καταστήματός σου. Τρόποι να το οργανώσεις, μεδοθολογία παρακολούθησης, οργάνωσης, έλεγχος οργάνωσης, βελτιστοποίηση οργάνωσης και πάρα πολλούς άλλους πολυσύλλαβους και πολυσύνθετους ορισμούς. Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο πολύπλοκα όσο τα κάνουν να φαίνονται οι ορισμοί τους.
 
Όποια μέθοδο ή τρόπο οργάνωσης και να επιλέξεις, καλό είναι να γνωρίζεις και τι θα κερδίσεις μέσα από την εφαρμογή της στο κατάστημα σου:
 
1.    Καλύτερος έλεγχος του καταστήματός σου
 
Όσο καλύτερα τακτοποιημένο είναι το κατάστημα σου, τόσο καλύτερα είναι τακτοποιημένες και οι σκέψεις σου γύρω από αυτό. Οργανώνοντας τις συλλογές σου στο κατάστημα σε σειρά, έχεις και εσύ άμεσα την ίδια οπτική εικόνα που έχει και ο πελάτης. Για παράδειγμα, έχεις τοποθετήσει σε σειρά κολιέ και βραχιόλια που ταιριάζουν χρωματικά και σχεδιαστικά σε σετ μεταξύ τους. Παρατηρείς πως υπάρχει ένα μπλε κολιέ που δεν ταιριάζει με κανένα βραχιόλι της συλλογής σου. Μπορείς λοιπόν να ετοιμάσεις μία νέα δημιουργία σου που θα ταιριάζει με το υπέροχο μπλε κολιέ σου. Με αυτό το τρόπο, στο κατάστημα σου θα υπάρχουν πάντα ταιριαστά μεταξύ τους προϊόντα, ενώ παράλληλα θα βρίσκεις συνεχώς νέες ιδέες για δημιουργία.
 
2.    Καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σου
 
Πολύ συχνά οι πελάτες θα περιηγηθούν σε ολόκληρο το κατάστημα σου ψάχνοντας για ένα δεύτερο προϊόν σου με σκοπό να δημιουργήσουν ένα “σετ δώρου”. Για παράδειγμα, φτιάχνεις όμορφα banners για παιδικά δωμάτια και ο πελάτης θέλει να συνδυάσει ένα από τα ξεχωριστά banner σου με ένα παιδικό φωτιστικό από τη συλλογή σου. Αν λοιπόν, το banner είναι στη πρώτη σου σελίδα, το ένα σου φωτιστικό είναι στη τρίτη σελίδα των προϊόντων σου, το άλλο φωτιστικό που ταιριάζει με το banner στη πέμπτη σελίδα, ο πελάτης έχει ξεχάσει από τα πολλά πίσω μπρος τι έψαχνε και υπάρχει περίπτωση να τον χάσεις. Ο πελάτης ΔΕΝ ξέρει τα προϊόντα σου όπως εσύ. Βοήθησε τον να τα γνωρίσει, τοποθετώντας τα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα με τέτοιο τρόπο, όπως θα τα τοποθετούσες και σε ένα ράφι φυσικού καταστήματος.
 
3.    Καλύτερη απόδοση καταστήματος
 
Ένα οργανωμένο κατάστημα αποδίδει και σε χρήμα αλλά και σε χρόνο. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, όσο πιο γρήγορα και εύκολα ο πελάτης σου θα βρίσκει τα προϊόντα που επιθυμεί, τόσο πιο εύκολα θα προβαίνει σε αγορά, δύο ή και περισσοτέρων δημιουργιών σου. Όσο πιο τακτοποιημένο το κατάστημα σου δε, τόσο πιο εύκολα θα είναι τα πράγματα και για σένα! Με το που θα λαμβάνεις τις παραγγελίες σου και θα στέλνεις τα προϊόντα στους πελάτες σου, μετά με μια ματιά θα γνωρίζεις τι προϊόντα λείπουν από το κατάστημα σου, θα τα ανανεωώνεις και έτσι, θα έχεις πάντα ολοκληρωμένες συλλογές. Έτσι, ακόμα και όταν θα ετοιμάζεις τις νέες σου δημιουργίες, θα κερδίζεις χρόνο και χρήμα, δημιουργώντας και στοχευμένα προϊόντα που πλέον γνωρίζεις πως αγαπούν οι πελάτες σου.
 
Και να θυμάσαι: η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μία μέρα. Το ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι ζωντανό, αλλάζει και οργανώνεται σε καθημερινή βάση. Όσο θα το εμπλουτίζεις με περισσότερες όμορφες δημιουργίες, θα βρίσκεις όλο και καλύτερους τρόπους οργάνωσης και ανάδειξης των προϊόντων σου. Η ομάδα δημιουργών του jamjar είναι πάντα δίπλα σου για όλες τις απορίες σου.
 

Κατερίνα Astolat Γιαννοπούλου


store: Catherine The Crystal Coach

 
 
 
 
 
Δημοσιεύτηκε από
Logo square
Jamjar
30 Νοεμβρίου 2020