ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, τόσο σε ενημερωτικά emails όσο και σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις, η παρουσίαση των προϊόντων είναι το Α και το Ω για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Μπαίνοντας σε ένα φυσικό κατάστημα, μπορούμε να δούμε από κοντά κάθε προϊόν να αντιληφθούμε τον όγκο και το βάρος του, την υφή του, τα υλικά του, να το δούμε και να το πιάσουμε... Kαι πάλι, ένα φυσικό κατάστημα έχει ανάγκη από έναν ευγενικό, επικοινωνιακό και κατατοπιστικό πωλητή. Τα μόνα όπλα, λοιπόν, που διαθέτουμε εμείς για να πείσουμε έναν πελάτη ότι αξίζει να ξοδέψει τα χρήματά του για μία ηλεκτρονική αγορά είναι οι λέξεις και η φωτογραφία (που ισούται με 1.000 λέξεις)!
Έτσι, ένα προϊόν προς πώληση στο διαδίκτυο, πρέπει να μπορεί να πει για τον εαυτό του ό,τι θα μπορούσε να πει από κοντά η φυσική του υπόσταση και ένας εξαιρετικός πωλητής!
Ο χρυσός κανόνας εδώ, είναι ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι αυτονόητο. Έτσι σε κάθε ανάρτηση θα πρέπει να θυμάστε να βλέπετε το προϊόν σας ως πελάτης, θέτοντάς στον εαυτό σας κάθε πιθανή χρήσιμη ερώτηση, για παράδειγμα: τι διαστάσεις έχει;/ σε ποιον απευθύνεται;/ τι νούμερο είναι;/ υπάρχουν παραλλαγές & ποιες είναι αυτές;/ είναι custom made & πού θα γράψει ο πελάτης τα προσωποποιημένα στοιχεία; κ.ο.κ.
Οι αντίστοιχες απαντήσεις θα πρέπει να δίνονται είτε με μια ματιά, αξιοποιώντας:
- τις βασικές φωτογραφίες (σύμφωνα με τις προδιαγραφές του jamjar),
- τις συμπληρωματικές φωτογραφίες ενός προϊόντος,
- την περιγραφή
- τα χαρακτηριστικά του που συμπληρώνονται στη φόρμα ανάρτησης (υποκατηγορία, λέξεις-κλειδιά, μέγεθος, χρώμα, σχέδιο κλπ).
Ένας πελάτης που δεν θα δει όσα χρειάζεται, πολύ απλά θα επιλέξει κάποιο άλλο προϊόν με ολοκληρωμένη και σαφή παρουσίαση, όπως θα κάνατε και εσείς στη θέση του!
Η σωστή, λοιπόν, παρουσίαση είναι ένα εργαλείο πώλησης που θα δώσει ώθηση για όλους τους παραπάνω λόγους, αλλά αν δεν σας πείσαμε ακόμα, υπάρχει ένας ακόμα λόγος που πρέπει να επενδύσετε στην παρουσίαση των προϊόντων σας στο jamjar!
Αυτός είναι η:
Προβολή των προϊόντων σας στο skroutz.
ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΡΟΪOΝΤΩΝ ΣΤΟ SKROUTZ
Το Skroutz, χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αποτελεί βάσει στοιχείων του Similar Web ένα από τα 1.000 websites με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα παγκοσμίως, καθώς και το 3ο Price Comparison Engine στην παγκόσμια κατάταξη με 25.000.000 μέσο όρο μηνιαίων επισκέψεων κατά το 2018.
Ως συνεργάτες του jamjar, έχετε μέχρι στιγμής τη δυνατότητα να προβάλλετε τα προϊόντα σας στο Skroutz χωρίς επιπλέον για εσάς κόστος.
Δείτε, έτσι, παρακάτω πώς μπορείτε και εσείς να προβάλλετε τα προϊόντα σας μέσω του Skroutz.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ SKROUTZ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
- τετράγωνες σε αρχεία jpg ,ή png ή gif έως 1.5 MB και minimum 1000 x 1000 pixels
- στην υψηλότερη δυνατή ανάλυση
- με το προϊόν μόνο του αποκλειστικά σε λευκό φόντο
- χωρίς πλαίσιο, συνοδευτικά αντικείμενα, λογότυπα και κείμενα ή οποιαδήποτε μορφής σήμανση στη φωτογραφία προϊόντος (αν πρόκειται για ρούχο, με το προϊόν σε λευκό φόντο φορεμένο σε μοντέλο)
- με τη μία από τις δύο διαστάσεις της φωτογραφίας, χωρίς περιθώρια minimum στα 400 pixels (το Skroutz ζητάει minimum 1000 pixels αλλά αυτό εξαρτάταται και από τα συνολικά pixels της φωτογραφίας)
- χωρίς μεγάλα περιθώρια - το προϊόν πρέπει να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της εικόνας
- με σωστή γωνία λήψης που να αναδεικνύει το προϊόν
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- πολύ μεγάλη προσοχή στην τιτλοδοσία (σαφείς, αναλυτικοί, περιγραφικοί τίτλοι - π.χ. 'κολιέ τσόκερ με δερμάτινο λουρί')
- στον τίτλο να αναφέρεται/διαφαίνεται το βασικό υλικό - π.χ. 'ασημένια' ή 'από ξύλο' - ειδικά όσοι παρουσιάζετε είδη σπιτιού, αξεσουάρ, παιδικά
- στον τίτλο να αναφέρονται οι διαστάσεις (ύψος/πλάτος/μήκος ή ml αν πρόκειται για καλλυντικό) - και πάλι ειδικά όσοι παρουσιάζετε είδη σπιτιού, αξεσουάρ, παιδικά, καλλυντικά
- μην ξεχνάτε να συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία στη φόρμα ανάρτησης προϊόντων (υποκατηγορία, λέξεις-κλειδιά/ετικέτες, μέγεθος, χρώμα, σχέδιο κλπ). Για τα παραπάνω, μπορείτε πάντα να συμβουλεύεστε τις κατηγορίες που σας αφορούν, επισκεπτόμενοι τόσο το jamjar όσο και το site του Skroutz.
- μη ξεχνάτε να δηλώνετε τις διαφορετικές παραλλαγές/επιλογές σε μέγεθος, χρώμα, σχέδιο
***Στο Skroutz απαιτείται κάθε διαθέσιμη επιλογή σε χρώμα να παρουσιάζεται σε ξεχωριστό κωδικό.
Θυμίζουμε ότι ειδικά σε κατηγορίες που ενδέχεται να υπάρχουν περιορισμοί στο Skroutz (βλ. καλλυντικά, βρεφικά κ.α.), προτείνουμε να εξετάζουμε μαζί κάθε περίπτωση ξεχωριστά.
Τέλος, κάθε προϊόν που αναρτάται στο jamjar ελέγχεται αρχικά βάσει των παραπάνω προδιαγραφών από την ομάδα μας και αποστέλλεται στο Skroutz, όπου περνάει από τελικό έλεγχο πριν εμφανιστεί online εντός λίγων εργάσιμων ημερών στην πλατφόρμα τους. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε, όμως, ποια προϊόντα θα γίνουν εν τέλει δεκτά.
Παρόλα αυτά, στις περιπτώσεις που μπορούμε να επέμβουμε (δηλαδή, έχουμε στείλει ένα προϊόν αλλά δεν έχει λάβει έγκριση και θεωρούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε), η ομάδα του content επικοινωνεί μαζί σας και σας ενημερώνει σχετικά με το τί πρέπει να διορθώσετε για να εμφανιστεί το εν λόγω προϊόν στο Skroutz.
Αυτά από εμάς προς το παρόν!
Stay tuned!