Η Skroutz Α.Ε. επενδύει στο jamjar.gr
από epixeiro.gr Αναρτήθηκε στις 25 Νοεμβρίου 2015Αναγνωρίζοντας την επιτυχημένη πορεία του jamjar.gr και πιστεύοντας στην ιδέα και το όραμα των ιδρυτών του, η Skroutz Α.Ε., μία από τις μεγαλύτερες και πιο υγιείς επιχειρήσεις στην Ελλάδα, επενδύει στην πρωτοποριακή ελληνική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου και γίνεται σήμερα ένας από τους βασικούς μετόχους της jamjar Α.Ε.
Το jamjar αποτελεί το πρώτο ελληνικό online department store με τις πιο λαχταριστές χειροποίητες δημιουργίες. Παρουσιάστηκε στους διαδικτυακούς δέκτες το καλοκαίρι του 2013, με σκοπό να βοηθήσει τους πιο ταλαντούχους ανεξάρτητους δημιουργούς να δώσουν μια δυνατή ώθηση σε αυτό που αγαπούν, προσφέροντας παράλληλα στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αγοράσουν online τις πιο πρωτότυπες, τις πιο stylish, τις πιο 'ψαγμένες' χειροποίητες δημιουργίες, δημιουργίες τόσο λαχταριστές όσο εκείνο το πολυπόθητο βαζάκι με τη μαρμελάδα της μαμάς! Παρέχοντας στους δημιουργούς υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα, και διασφαλίζοντας μία μοναδική και εγγυημένη εμπειρία χρήσης στους καταναλωτές, το jamjar στο οποίο συμμετέχουν ήδη 150 χειροτέχνες διαχειρίζεται για λογαριασμό τους τις παραγγελίες, το pre & after sales customer service, διασφαλίζοντας τη νομιμότητα και τη διαφάνεια των συναλλαγών και φυσικά, την ικανοποίηση των πελατών. Στο jamjar φιλοξενούνται σχεδόν 4.000 επιλεγμένα προϊόντα, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 3.500 παραγγελίες.
Με τη νέα αυτή στρατηγική συνεργασία, το Skroutz, η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων και τιμών, θα παρέχει στο jamjar.gr την πολύτιμη τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει στα 10 χρόνια επιτυχημένης δραστηριοποίησής του στην αγορά του διαδικτύου, αλλά και υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα, με κεντρικό στόχο το jamjar.gr να γίνει η μεγαλύτερη κοινότητα των πιο ταλαντούχων Ελλήνων δημιουργών και το πιο πλούσιο online πολυκατάστημα, σήμα κατατεθέν της αφρόκρεμας των ελληνικών handmade προϊόντων. Όπως και στο Skroutz, έτσι και στο jamjar, η άριστη και ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης τόσο των δημιουργών όσο και των καταναλωτών βρίσκεται στο επίκεντρο της επιχειρηματικής στρατηγικής, γι' αυτό και βασική προτεραιότητα θα έχει ο ανασχεδιασμός και η τεχνική αναβάθμιση της πλατφόρμας, αλλά και η ενσωμάτωση όλων των σύγχρονων digital εργαλείων εμπορίου και marketing.