μενού

jamjar

Το καλάθι σου είναι άδειο.

Δες το καλάθι

Σχετικά με το jamjar

Τι είναι το jamjar;

Το jamjar είναι η διέξοδος για σένα που θέλεις να πουλήσεις τη δουλειά σου online έξυπνα! Στο jamjar, το μεγαλύτερο online marketplace αφιερωμένο στους χειροποίητους θησαυρούς των πιο ταλαντούχων δημιουργών, εκτιμούμε το ταλέντο, τη μοναδικότητα και την έμπνευση. Γι’ αυτό και στόχος μας είναι να φιλοξενούμε & να αναδεικνύουμε χειροποίητες δημιουργίες πραγματικά ξεχωριστές στις οποίες οι πελάτες μας δε θα μπορούν να αντισταθούν! Αν πιάνουν τα χέρια σου και πιστεύεις πως όσα φτιάχνεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά, αν θες να τα πουλήσεις online με το λιγότερο δυνατό κόπο, κόστος και χρόνο, κάνε την αίτησή σου για να συμμετάσχεις στο jamjar ως δημιουργός. Αν εγκριθείς, μπορείς να ξεκινήσεις να προβάλεις και να προωθείς τα προϊόντα σου άμεσα!

Τι δυνατότητες μου προσφέρει το jamjar;

Αν είσαι ανεξάρτητος δημιουργός χειροποίητων ή μεταποιημένων προϊόντων και έχεις πάθος για αυτό που κάνεις, μπορείς να κάνεις αίτηση για να αποκτήσεις πρόσβαση στη δική σου jamjar page και να παρουσιάσεις τις δημιουργίες σου στο κοινό του jamjar:

Ως δημιουργός – μέλος του jamjar, θα έχεις τη δυνατότητα να:

  • παρουσιάσεις τις δημιουργίες σου σε ένα ευρύτερο κοινό
  • αυξήσεις τις πωλήσεις σου
  • προωθήσεις το brand name σου
  • γίνεις μέλος της μεγαλύτερης κοινότητας δημιουργών στην Ελλάδα

Πώς μπορώ να γίνω συνεργάτης του jamjar;

Τι πρέπει να κάνω για να ξεκινήσω να πουλάω online στο jamjar;

Αν θες να πουλήσεις τη δουλειά σου στο jamjar συμμετέχοντας ως δημιουργός, θα πρέπει να κάνεις την αίτησή σου ώστε να βεβαιωθούμε πως τα προϊόντα σου συνάδουν με τις εμπορικές κατευθύνσεις του jamjar και τα κριτήρια της ομάδας μας.

Ποιος μπορεί να γίνει συνεργάτης στο jamjar;

Στο jamjar μπορείς να συμμετέχεις ως δημιουργός, είτε είσαι ιδιώτης είτε έχεις δική σου επιχείρηση. Αρκεί να έχεις κλείσει ήδη τα 18 σου χρόνια. Όλες οι διαδικασίες είναι απολύτως νόμιμες & διαφανείς.

Τι είδους προϊόντα μπορώ να πουλήσω στο jamjar;

Οτιδήποτε χειροποίητο. Ό,τι έχεις σχεδιάσει, δημιουργήσει και παρουσιάσει εσύ (εκτός από βρώσιμα είδη).

Αρκεί να πληροί τις προϋποθέσεις του jamjar:

  • Να έχει δημιουργηθεί από εσένα
  • Να έχει μεταποιηθεί από εσένα, τόσο ώστε να απέχει αρκετά από την αρχική του μορφή
  • Να αντιπροσωπεύει τα υψηλά standards ποιότητας και αισθητικής που θέτουν και ακολουθούν όλοι οι δημιουργοί του jamjar
  • Να είναι ιδιαίτερο και πρωτότυπο
  • Να είναι σωστά παρουσιασμένο
  • Να είναι ξεχωριστό από όσες δημιουργίες συμπεριλαμβάνονται ήδη στο jamjar
  • Αν πρόκειται για καλλυντικό, να έχει λάβει τις απαραίτητες άδειες και πιστοποιήσεις που απαιτούνται κατά περίπτωση

Πώς μπορώ να κάνω την αίτησή μου;

Αν πιστεύεις πως οι δημιουργίες σου είναι πραγματικά ξεχωριστές, αφιέρωσε 3 λεπτά και κάνε την αίτησή σου εδώ. Η ομάδα του jamjar θα σου απαντήσει μέσα σε λίγες μέρες.

Πρέπει να εγγραφώ στο jamjar για να κάνω την αίτησή μου;

Όχι, δε χρειάζεται! Μπορείς να υποβάλεις την αίτησή σου εδώ.

Γιατί υπάρχει η διαδικασία της αίτησης;

Στο jamjar αγαπάμε, εκτιμούμε και επιβραβεύουμε το ταλέντο, τη μοναδικότητα, την έμπνευση και την υψηλή ποιότητα. Στόχος μας, έτσι, είναι να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη δυνατότητα να βρουν και να αποκτήσουν χειροποίητες δημιουργίες που αντιπροσωπεύουν τις ίδιες ακριβώς αξίες.

Με ποια κριτήρια αξιολογείται η αίτησή μου;

Η ομάδα μας αξιολογεί τις αιτήσεις βάσει των παρακάτω κριτηρίων:

  • Πρωτοτυπία σχεδίων και υλικών - αναζητούμε δημιουργίες που δε τις συναντάς εύκολα
  • Προσεγμένη Αισθητική
  • Σωστή παρουσίαση
  • Μοναδικότητα σε σχέση με τις δημιουργίες που ήδη παρουσιάζονται στο jamjar, ώστε να προσθέτουν τη δική σου πινελιά στην πολύχρωμη παλέτα μας!
  • Αγάπη και υπευθυνότητα

Υπάρχουν προδιαγραφές για τις φωτογραφίες;

Θέλουμε όσο τίποτε άλλο, οι δημιουργίες όλων να παρουσιάζονται και να αναδεικνύονται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στη βασική φωτογραφία δηλαδή, στην πρώτη φωτογραφία που εμφανίζεται και εκπροσωπεί ένα προϊόν. Η συγκεκριμένη πρέπει να είναι τετράγωνη και να παρουσιάζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ το προϊόν σε λευκό φόντο (όχι γκρι ή κίτρινο) χωρίς άλλα συνοδευτικά αντικείμενα, κείμενα, λογότυπα ή πλαίσια. Οι προδιαγραφές αυτές είναι υποχρεωτικές για όλους και για αυτό δε θα μπορέσεις να λάβεις τελική έγκριση, αν οι βασικές φωτογραφίες σου δε συνάδουν με τις παραπάνω κατευθύνσεις. Είναι πολύ σημαντικό, επίσης, κάθε δημιουργία να συνοδεύεται από λίγες παραπάνω φωτογραφίες (μέχρι 4 επιπλέον της βασικής ανά προϊόν), ώστε να αποκτά ο επισκέπτης πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Αν φτιάχνεις δηλαδή κοσμήματα, ρούχα ή αξεσουάρ, θα είναι πράγματι ιδανικό να έχεις και κάποιες φωτογραφίες με τη δημιουργία σου φορεμένη, ενώ αν είσαι δημιουργός ειδών σπιτιού, θα εξυπηρετούσε πολύ στις συμπληρωματικές φωτογραφίες να δείχνεις το προϊόν στολισμένο ανάλογα. Και πάλι οι φωτογραφίες αυτές, όπως και η βασική, θα πρέπει να είναι τετράγωνες σε αρχεία jpg ή png ή gif έως 1.5MB και minimum 600 x 600 pixels. Αν επιθυμείς ν’ αναλάβουμε τη φωτογράφιση και ανάρτηση των πρώτων κωδικών και εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί, μπορείς να επιλέξεις την αντίστοιχη εφάπαξ συνδρομή που περιλαμβάνει και την παροχή αυτής της υπηρεσίας.

Πρέπει να έχω σωστές φωτογραφίες πριν κάνω την αίτησή μου;

Σε πρώτη φάση μας ενδιαφέρει η αισθητική, η ποιότητα και η πρωτοτυπία των δημιουργιών σου. Έτσι, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου ακόμη και αν δεν έχεις έτοιμες φωτογραφίες. Παρόλα αυτά και αν θέλεις να έχεις κάνει σωστή προετοιμασία, εμείς θα στο προτείναμε, καθώς δε θα μπορέσεις εν τέλει να παρουσιάσεις τις δημιουργίες σου στο jamjar, αν οι βασικές φωτογραφίες δεν είναι σύμφωνες με τις παραπάνω προδιαγραφές.

Πόσο χρόνο θα περιμένω μέχρι να λάβω απάντηση για την αίτησή μου;

Βάζουμε πάντα τα δυνατά μας, έτσι ώστε να έχεις λάβει απάντηση μέσα λίγες εργάσιμες μέρες!

Τι κοστίζει;

Τι κοστίζει; Ποιες είναι οι χρεώσεις;

Ξεκινώντας τη συνεργασία σου με το jamjar θα πρέπει να καταβάλεις την εφάπαξ συνδρομή για τη συμμετοχή σου στην πλατφόρμα ως δημιουργός. Υπάρχουν διαθέσιμες για εσένα τρεις επιλογές εφάπαξ συνδρομής για να διαλέξεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.

Πώς μπορώ να πληρώσω την εφάπαξ συνδρομή μου;

Μέσω κάρτας ή και μέσω κατάθεσης/ηλεκτρονικής μεταφοράς.

Ποιο είναι το χρονικό περιθώριο για την εξόφληση/πληρωμή της εφάπαξ συνδρομής;

Λαμβάνοντας το email επιβεβαίωσης/έγκρισης της αίτησής σου, έχεις 14 ημέρες χρονικό περιθώριο για να ολοκληρώσεις την πληρωμή της συνδρομής σου. Μετά η αίτησή σου τίθεται εκτός ισχύος.

Αν επιλέξω να πληρώσω με κατάθεση στην τράπεζα, πρέπει να πάω σε φυσικό κατάστημα οπωσδήποτε;

Όχι, φυσικά. Μπορείς να κάνεις και ηλεκτρονική κατάθεση/μεταφορά αρκεί να έχεις και εσύ λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς ή στη Eurobank.

Πρέπει να σημειώσω κάτι στο καταθετήριο;

Ναι, θα πρέπει να σημειώσεις τον κωδικό πληρωμής που θα βρεις στο email με τις οδηγίες πληρωμής που έχεις λάβει.

Τι γίνεται αφού πληρώσω την εφάπαξ συνδρομή;

Μόλις ολοκληρώσεις την πληρωμή της εφάπαξ συνδρομής, θα αποκτήσεις πρόσβαση στην jamjar page σου και θα μπορείς πλέον να αναρτήσεις τα προϊόντα προς πώληση. Αν έχεις επιλέξει πακέτο εφάπαξ συνδρομής που περιλαμβάνει τη φωτογράφιση και την ανάρτηση των πρώτων κωδικών, θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σου για να προγραμματίσουμε την παραλαβή των προϊόντων μέσω SPEEDEX.

Πώς πουλάω στο jamjar;

Πώς πουλάω τα προϊόντα μου στο jamjar;

Συμμετέχοντας στο jamjar ως δημιουργός έχεις τη δυνατότητα να προβάλεις τη δουλειά σου στο κοινό μας μέσω της jamjar page σου. Μόλις κάποιος πελάτης ενδιαφερθεί για το προϊόν σου και πραγματοποιήσει την ηλεκτρονική του παραγγελία, το jamjar αγοράζει το προϊόν από εσένα και το πουλά στον πελάτη εκδίδοντας απόδειξη. Στη συνέχεια, εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να του το στείλεις για λογαριασμό μας.

Σε τι τιμή πουλά το προϊόν μου στους πελάτες του το jamjar;

Το jamjar αγοράζει από εσένα σε τιμή χονδρικής και πουλά στον τελικό πελάτη σε τιμή λιανικής αυξημένη κατά 35 % επί της χονδρικής τιμής για προϊόντα που αγοράζει από επιχειρήσεις και κατά 20% για προϊόντα που αγοράζει από ιδιώτες. Στην τελική τιμή λιανικής προστίθεται και το τέλος συσκευασίας.

Υπάρχει κάποια προμήθεια επί της πώλησης;

Όχι, δεν υπάρχει η έννοια της προμήθειας. Το jamjar αγοράζει το προϊόν από το δημιουργό σε τιμή χονδρικής (προ ΦΠΑ) και το πουλάει στους πελάτες του σε τιμή λιανικής (ΦΠΑ συμπεριλαμβανομένου). Η διαφορά μεταξύ των δύο αποτελεί και την αμοιβή του για την πώληση.

Μπορώ να συμμετάσχω ακόμη και αν δεν έχω επιχείρηση;

Ναι! Στο jamjar μπορείς να συμμετάσχεις ως δημιουργός είτε έχεις δική σου επιχείρηση, είτε όχι (ακόμη, δηλαδή, και ως ιδιώτης ). Το jamjar αγοράζει από εσένα και πουλάει στον τελικό πελάτη, με αποτέλεσμα όλες οι συναλλαγές και οι σχετικές διαδικασίες να γίνονται με ασφάλεια και διαφάνεια.

Τι σημαίνει αυτό;

Αυτό σημαίνει πως σε κάθε παραγγελία το jamjar αγοράζει το εκάστοτε προϊόν από το δημιουργό και στη συνέχεια το πουλάει στον τελικό πελάτη εκδίδοντας και αποστέλλοντάς του τη νόμιμη απόδειξη. Έτσι και λειτουργώντας ως μεσάζοντας, το jamjar είναι εκείνο που μεσολαβεί στην εμπορική συναλλαγή, ώστε να μη συναλλάσσονται απευθείας ιδιώτες δημιουργοί και ιδιώτες πελάτες.

Αν είμαι ιδιώτης...

Πρέπει να εκδώσω/κόψω κάτι προς το jamjar;

Όχι, καθώς ως ιδιώτης δε μπορείς να εκδώσεις κάποιο παραστατικό. Για αυτό για κάθε παραγγελία που έχεις και για να πιστοποιήσουμε το γεγονός πως αγοράζουμε από εσένα, εκδίδουμε και σου αποστέλλουμε ένα παραστατικό που ονομάζεται τιμολόγιο αγοράς.

Πώς διασφαλίζεται η νομιμότητα των πωλήσεων μου; Θα είμαι συνεπής απέναντι στην εφορία/στο κράτος;

Φυσικά! Στο jamjar λειτουργούμε με απόλυτη διαφάνεια και με βάσει τους ισχύοντες νόμους. Σύμφωνα με το νόμο ΠΟΛ 1003/31.12.2014, κάθε ιδιώτης μπορεί να πουλήσει αντικείμενα ή υπηρεσίες αξίας μέχρι 10.000 ευρώ, χωρίς να πρέπει να ανοίξει δική του επιχείρηση, αφού μέχρι αυτό το ποσό, δεν θεωρείται επιτηδευματίας.

Το τιμολόγιο αγοράς είναι το παραστατικό/έγγραφο που χρειάζεσαι, για να είναι οι συναλλαγές σου απολύτως νόμιμες και διαφανείς, μέχρι, φυσικά να αποφασίσεις να ανοίξεις τη δική σου επιχείρηση.

Τα τιμολόγια αγοράς με ποια αξία εκδίδονται;

Τα τιμολόγια αγοράς ουσιαστικά πιστοποιούν το γεγονός πως το jamjar αγόρασε ένα προϊόν από εσένα. Έτσι, κάθε τιμολόγιο αγοράς περιλαμβάνει την αξία στην οποία αγοράσαμε το προϊόν ( χονδρική τιμή αγοράς), αλλά και ένα 2,4% φόρο χαρτοσήμου επί της αξίας αυτής. Το χαρτόσημο δεν το λαμβάνει ο δημιουργός. Το αποδίδει η εταιρεία μας στο κράτος.

Τα τιμολόγια αγοράς πρέπει να τα δηλώνω στη φορολογική μου δήλωση;

Ναι, εννοείται. Τα έσοδα από τα τιμολόγια αγοράς τα οποία δεν πρέπει να ξεπερνούν τα €10.000 το χρόνο δηλώνονται ως έσοδα από ελευθέρια επαγγέλματα και συνοδεύονται από σχετική φορολόγηση.

Αν έχω επιχείρηση...

Πώς πληρώνομαι και τι παραστατικά χρειάζεται να εκδώσω;

Για κάθε παραγγελία που λαμβάνεις μέσω του jamjar και για να πιστοποιήσουμε πως η εταιρεία μας αγοράζει το προϊόν από την επιχείρησή σου, εκδίδουμε εκ μέρους σου και σου αποστέλλουμε ηλεκτρονικά ένα συνενωμένο παραστατικό Τιμολόγιο πώλησης – δελτίο αποστολής (τιμολόγιο πώλησης – Δ.Α.). Το τιμολόγιο πώλησης εκδίδεται ανά παραγγελία, με ημερομηνία την ημερομηνία που έγινε η παραγγελία (ή την ημερομηνία εξόφλησής της στην περίπτωση ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει με κατάθεση) κατ’εντολήν της jamjar ΑΕ και με τόπο προορισμού τη διεύθυνση του πελάτη. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τα καταχωρήσεις στα βιβλία σου.

Πώς διαχειρίζομαι τη jamjar page μου;

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω για να αποκτήσω τη δική μου jamjar page;

Με την έγκριση της αίτησής σου και την εξόφληση της εφάπαξ συνδρομής σου, η ομάδα του jamjar θα σου στείλει το email ενεργοποίησης της jamjar page σου.

Μέσω του email και ακολουθώντας το σχετικό σύνδεσμο, θα εγγραφείς/συνδεθείς στο jamjar και στη συνέχεια θα μεταφερθείς απευθείας στο περιβάλλον της jamjar page σου μέσα στο οποίο θα μπορέσεις να:

  • Διαλέξεις το όνομα & του brand σου
  • Ανεβάσεις τις δημιουργίες σου
  • Συμπληρώσεις αναλυτικά τα στοιχεία σου

H όλη διαδικασία δεν κρατάει πάνω από λίγα λεπτά. Παρόλα αυτά, αν έχεις οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία, αν χρειαστείς βοήθεια, μπορείς πάντα να μας καλέσεις στο  215 2154261 (Ωράριο Επικοινωνίας: 09:30 - 17:30) ή να μας στείλεις email στο feedback@jamjar.gr

Το όνομα χρήστη θα είναι υποχρεωτικά και το όνομα του brand μου μέσα στο jamjar;

Όχι! Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί και αφού ολοκληρώσεις την πληρωμή της εφάπαξ συνδρομής, θα αποκτήσεις πρόσβαση στη jamjar page σου στην οποία θα αναρτηθούν τα προϊόντα σου είτε από εσένα είτε από την ομάδα μας. Εκεί θα μπορέσεις, αν θες, να διαλέξεις κάποιο άλλο όνομα για το brand σου.

Πώς προσθέτω δημιουργίες και πώς ανεβάζω φωτογραφίες;

Αν είσαι στη διαδικασία ανοίγματος καταστήματος, μπορείς να ανεβάσεις τις χειροποίητες ή μεταποιημένες δημιουργίες σου, είτε επιλέγοντας το ‘Πρόσθεσε νέο προϊόν’ στο Βήμα 1, είτε- αν επιλέξεις να ακολουθήσεις όλα τα βήματα – να πας στο Βήμα 2 που είναι αφιερωμένο στις δημιουργίες. Είτε διαλέξεις το Βήμα 1, είτε το Βήμα 2 είναι ακριβώς το ίδιο. Σε κάθε περίπτωση, ανεβάζεις το προϊόν που θέλεις να έχεις στη ‘βιτρίνα’ σου, συμπληρώνεις τις απαραίτητες πληροφορίες και προσθέτεις ενδεικτικές φωτογραφίες. Όταν είσαι έτοιμος, πατάς ‘Αποθήκευση & Συνέχεια’, για να συνεχίσεις να προσθέτεις δημιουργίες.

Αν έχεις ήδη ενεργοποιήσει το jamjar page σου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ‘Συνδεθείς’, να πας στο Menu δεξιά στην αρχική σελίδα και να επιλέξεις ‘Προσθήκη δημιουργίας’ από το μενού ‘το jamjar page μου’.

Πόσες φωτογραφίες μπορώ να ανεβάσω ανά προϊόν;

Μπορείς να ανεβάσεις μέχρι (και το προτείνουμε ανεπιφύλακτα) 5 φωτογραφίες ανά δημιουργία. Διαλέγεις εσύ, ποια από αυτές θες να είναι η βασική και ποιες οι συμπληρωματικές, αρκεί η βασική να ακολουθεί τις προδιαγραφές του jamjar.

Πώς πρέπει να είναι οι φωτογραφίες μου;

Θέλουμε όσο τίποτε άλλο, οι δημιουργίες όλων να παρουσιάζονται και να αναδεικνύονται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στη βασική φωτογραφία δηλαδή, στην πρώτη φωτογραφία που εμφανίζεται και εκπροσωπεί το κάθε προϊόν. Η συγκεκριμένη πρέπει να είναι τετράγωνη και να παρουσιάζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ το προϊόν σε λευκό φόντο (όχι γκρι ή κίτρινο) χωρίς άλλα συνοδευτικά αντικείμενα, κείμενα, λογότυπα ή πλαίσια. Οι προδιαγραφές αυτές είναι υποχρεωτικές για όλους. Είναι πολύ σημαντικό, επίσης, κάθε δημιουργία να συνοδεύεται από λίγες παραπάνω φωτογραφίες (μέχρι 5 ανά προϊόν), για να αποκτά ο επισκέπτης πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Αν φτιάχνεις δηλαδή κοσμήματα, ρούχα ή αξεσουάρ, θα είναι πράγματι ιδανικό να έχεις και κάποιες φωτογραφίες με τη δημιουργία σου φορεμένη, ενώ αν είσαι δημιουργός ειδών σπιτιού, θα εξυπηρετούσε πολύ στις συμπληρωματικές φωτογραφίες να δείχνεις το προϊόν στολισμένο ανάλογα. Και πάλι οι φωτογραφίες αυτές, όπως και η βασική, θα πρέπει να είναι τετράγωνες σε αρχεία jpg ή png ή gif έως 1.5MB και minimum 600 x 600 pixels. Αν επιθυμείς να κάνεις επαγγελματική φωτογράφιση, μπορούμε να σε φέρουμε σε επαφή με δικούς μας εξωτερικούς συνεργάτες.

Αν χρειάζεσαι τη βοήθεια επαγγελματία φωτογράφου, μην ανησυχείς! Το jamjar σου λύνει τα χέρια και σε αυτό το σημείο! Μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία μαζί μας και θα αναλάβουμε να παραλάβουμε τα προϊόντα σου και να τα φωτογραφίσουμε! Το κόστος ανέρχεται στα 5 Ευρώ ανά τεμάχιο. (Για προϊόντα αυξημένου βάρους η τιμή ενδέχεται να επιβαρυνθεί με κόστη μεταφοράς.)

Πειράζει αν έχω φωτογραφία με πολλές παρόμοιες δημιουργίες αντί για φωτογραφία που να απεικονίζει 1 δημιουργία;

Θεωρητικά όχι. Προτείνουμε, όμως, να μην είναι η βασική σου φωτογραφία, καθώς ο πελάτης σου θα θέλει να έχει άμεσα μια καλή εικόνα του πως μοιάζει η κάθε δημιουργία ξεχωριστά. Αν παρόλα αυτά, επιλέξεις μια τέτοια φωτογραφία ως βασική, φρόντισε να διευκρινίζεις ότι η τιμή αφορά στο 1 τεμάχιο μόνο.

Πρέπει να εκθέτω, μόνο προϊόντα που είναι μοναδικά – που δεν είναι διαθέσιμα σε ποσότητες;

Φυσικά και όχι. Προσθέτοντας μια δημιουργία, το jamjar σε ρωτάει σε ποια ποσότητα θέλεις να διαθέσεις το συγκεκριμένο προϊόν. Έτσι, επιλέγοντας/κλικάροντας πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν, οι επισκέπτες σου θα μπορούν να δουν αν μπορούν να αγοράσουν μόνο ένα κομμάτι ή και περισσότερα.

Οι δημιουργίες μου πρέπει να είναι ετοιμοπαράδοτες;

Όχι απαραίτητα. Αναρτώντας ένα προϊόν μπορείς να δηλώσεις αν είναι ετοιμοπαράδοτο/άμεσα διαθέσιμο και αν ναι, σε πόσα τεμάχια ή αν είναι δημιουργία που φτιάχνεται για τον πελάτη κατόπιν παραγγελίας. Αν ανήκει στη δεύτερη κατηγορία μπορείς να δηλώσεις το χρόνο που χρειάζεσαι για έναν maximum αριθμό τεμαχίων, το οποίον ορίζεις εσύ.

Μπορώ να δηλώσω παράλληλα πως μια δημιουργία είναι διαθέσιμη σε έναν αριθμό τεμαχίων και πως αν τα τελευταία εξαντληθούν, μπορεί να μετατραπεί σε προϊόν κατόπιν παραγγελίας;

Φυσικά! Το σύστημα σου δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνεις τον πελάτη με ακρίβεια για τη διαθεσιμότητα και το χρόνο ετοιμασίας ενός προϊόντος.

Τι γίνεται, αν το προϊόν μου δεν εμπίπτει σε καμία από τις κατηγορίες προϊόντων του jamjar;

Οι κατηγορίες και οι υποκατηγορίες του jamjar έχουν διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξυπηρετούν τα διαφορετικά είδη σχεδιαστών και δημιουργιών. Αν παρόλα αυτά, πιστεύεις πως καμία από τις κατηγορίες/υποκατηγορίες δεν χαρακτηρίζει τη δημιουργία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με ένα email στο jamjar@jamjar.gr, ώστε να εξετάσουμε την προσθήκη μίας νέας κατηγορίας/ υποκατηγορίας.

Επιλέγω εγώ τους χρωματικούς συνδυασμούς και τα μεγέθη στα οποία είναι διαθέσιμες οι δημιουργίες μου;

Βεβαίως! Τόσο το πεδίο των χρωμάτων/χρωματικών συνδυασμών όσο και το πεδίο των μεγεθών είναι ‘ανοιχτό’, γεγονός που σημαίνει πως ‘ανεβάζοντας’ μια νέα δημιουργία σου, μπορείς να δηλώσεις εσύ όλους τους χρωματικούς συνδυασμούς στους οποίους είναι διαθέσιμη. Το ίδιο ισχύει και για τα μεγέθη. Αν π.χ. στο κατάστημά σου πουλάς δαχτυλίδια μπορείς να προσθέσεις τα μεγέθη/νούμερα (και τη σχετική μονάδα μέτρησης) στα οποία ένα δαχτυλίδι είναι διαθέσιμο π.χ. 1.5, 1.6, 1.7, 1.8cm

Είναι απαραίτητο να προσθέτω διευκρινιστικές ετικέτες-tags, υλικά και χρώματα σε κάθε προϊόν; Αν ναι, πώς το κάνω;

Προτείνουμε ανεπιφύλαχτα να χαρακτηρίζεις τα προϊόντα σου προσθέτοντας ευρύτερα σχετικές με το προϊόν λέξεις με σκοπό να αυξήσεις τις πιθανότητες η δημιουργία σου να εμφανιστεί στις σελίδες του jamjar ή και στα αποτελέσματα της Google σε πιθανές σχετικές αναζητήσεις των χρηστών. Έτσι, μπορείς να διαλέξεις τις λέξεις που ταιριάζουν στο προϊόν σου από τη λίστα του jamjar.

Αν τα χρώματα, οι ετικέτες και τα υλικά που έχουμε διαθέσιμα δεν είναι αρκετά για να περιγράψουν σωστά τη χειροποίητη δημιουργία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με ένα email στο jamjar@jamjar.gr, ώστε να εξετάσουμε την προσθήκη νέων σχετικών χαρακτηριστικών.

Πώς ειδοποιούμαι όταν ένα πελάτης αγοράσει ένα προϊόν μου μέσω του jamjar;

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του πελάτη, σου στέλνουμε αυτόματα ένα email, το οποίο περιλαμβάνει τον κωδικό/αντικείμενο που πουλήθηκε, στις συγκεκριμένες προδιαγραφές που επέλεξε ο αγοραστής (π.χ. χρώμα, μέγεθος, διαστάσεις κ.τ.λ.π.), τα στοιχεία του πελάτη και βασικές οδηγίες αποστολής και εξυπηρέτησης.

Όταν πουληθεί ένα αντικείμενο;

Είτε έχεις δηλώσει πως η συγκεκριμένη δημιουργία είναι άμεσα διαθέσιμη, είτε ότι μπορείς να τη φτιάξεις κατόπιν παραγγελίας, όταν γίνει η αγορά, το σύστημα ενημερώνεται για κάθε τεμάχιο που δεσμεύεται/πωλείται.

Σε περίπτωση που πουληθεί ένα προϊόν το οποίο φαίνεται να είναι μοναδικό ή το τελευταίο κομμάτι, στο ενημερωτικό email που θα λάβεις όταν το πουλήσεις θα σου υπενθυμίσουμε ότι το προϊόν που πουλήθηκε εξαντλήθηκε και ότι θα πρέπει να αποφασίσεις αν επιθυμείς να το διατηρήσεις στη ‘βιτρίνα’ σου ή όχι, καθώς και αν επιθυμείς να το διατηρήσεις ως προϊόν άμεσα διαθέσιμο ή κατόπιν παραγγελίας (ή και τα δύο).

Μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας με τους καταναλωτές;

Ναι γίνεται και αυτό. Εφόσον οι πελάτες σου είναι εγγεγραμμένοι χρήστες/μέλη του jamjar, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου, στέλνοντάς σου μήνυμα μέσα από την πλατφόρμα μας. Επίσης και αφού ένας επισκέπτης αγοράσει μία από τις δημιουργίες σου, έχεις τη δυνατότητα να μιλήσεις μαζί του για τις προδιαγραφές/λεπτομέρειες της παραγγελίας στέλνοντάς του μήνυμα μέσα από στο jamjar και αφού συνδεθείς στην πλατφόρμα με το λογαριασμό σου.

Αν επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου και ζητήσει μια ειδική παραγγελία, τι κάνω;

Χαμογελάς και ξεκινάς να φτιάχνεις! Εμείς θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε μόνο να ανεβάσεις τη νέα δημιουργία σου σαν καινούργιο προϊόν/κωδικό, ώστε να μπορέσει και ο πελάτης σου να την αγοράσει εύκολα και γρήγορα.

Φυσικά, αν δεν έχεις τη δυνατότητα να εξυπηρετήσεις, ενημερώνεις ανάλογα και πάντα με ευγένεια τον πελάτη μας.

Αν θελήσω να λείψω για ένα διάστημα;

Άνθρωπος είσαι και εσύ, διακοπές θα κάνεις. Αρκεί να ενημερώσεις εγκαίρως τους πελάτες μας σχετικά με το χρονικό διάστημα που δεν θα είσαι διαθέσιμος, αξιποιώντας τη λειτουργία "Διακοπές" που θα βρεις στο jamjar page σου. Σε περίπτωση, που λάβεις κάποια παραγγελία όσο απουσιάζεις, ο πελάτης θα ενημερωθεί ότι η παραγγελία του θα παραδοθεί βάσει των ημερών ετοιμασίας του προϊόντος σε συνάρτηση με τις ημέρες που έχεις δηλώσει ότι θα βρίσκεσαι σε διακοπές.

Πώς διαχειρίζομαι τις αποστολές;

Τι γίνεται με τα μεταφορικά; Πως στέλνω τις χειροποίητες δημιουργίες μου;

Εμείς είμαστε εδώ! Με την έναρξη της συνεργασίας μας, αναλαμβάνουμε να σου σταλούν voucher της SPEEDEX (αποδεικτικά, δηλαδή, αποστολών) τα οποία έχουν σημειωμένο/προεκτυπωμένο τον εταιρικό μας κωδικό για να γνωρίζει η εταιρεία courier πως όλες οι αποστολές που γίνονται με αντίστοιχα voucher χρεώνονται στο jamjar.

Οι συνεργάτες μας στον τομέα των ταχυμεταφορών (courier) αναλαμβάνουν να παραλάβουν το προϊόν από εσένα και να το αποστείλουν στον πελάτη , ώστε εσύ να μη χρειάζεται να αγχωθείς για τίποτα. Μόλις ετοιμάσεις το δέμα και συμπληρώσεις το voucher σου, καλείς τη SPEEDEX και δίνεις εντολή παραλαβής ή επισκέπτεσαι το πλησιέστερο κατάστημα που σε εξυπηρετεί για την αποστολή του.

Ποιος καλεί τη SPEEDEX; Εγώ ή το jamjar;

Για να έχεις ελευθερία και ευελιξία στη διαχείριση των αποστολών, όταν είσαι έτοιμος/η καλείς εσύ τη SPEEDEX και δίνεις εντολή παραλαβής. Δε χρειάζεται να δηλώσεις πως στέλνεις την αποστολή εκ μέρους του jamjar. Δηλώνεις μόνο στοιχεία διεύθυνσης και ώρα παραλαβής.

Μπορεί το courier να έρθει συγκεκριμένη ώρα;

Το courier μπορεί να έρθει να παραλάβει από εσένα πρωινές ώρες (09:00 – 14:00) ή απογευματινές (14:00 – 19:00) και όχι κάποια συγκεκριμένη ώρα.

Μπορώ να παραδώσω το δέμα σε κατάστημα της SPEEDEX αντί να περιμένω να έρθει ο διανομέας να παραλάβει από μένα;

Βεβαίως! Θυμήσου μόνο πως εσύ είσαι υπεύθυνος/η για το voucher. Θα πρέπει να έχεις ήδη συμπληρώσει το προεκτυπωμένο voucher που έχεις λάβει με την έναρξη της συνεργασίας μας και να το παραδώσεις μαζί με το δέμα όταν φτάσεις στο κατάστημα.

Ποια πεδία συμπληρώνω στο προεκτυπωμένο voucher της SPEEDEX;

  • Στοιχεία Πελάτη αναλυτικά (ονοματεπώνυμο/διεύθυνση – ΤΚ/τηλέφωνο)
  • Σημείωση του πελάτη (αν έχει αφήσει στα σχόλια): π.χ. παράδοση μετά τις 11:00
  • Ημερομηνία
  • Ονοματεπώνυμο και Υπογραφή Αποστολέα

Τι πρέπει να σημειώσω αν ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει με αντικαταβολή;

Αν ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει με αντικαταβολή, κλικάρεις το πεδίο της αντικαταβολής και σημειώνεις στα «Μετρητά» το «ποσό που πρέπει να σημειωθεί στο voucher» όπως αυτό αναγράφεται πιο πάνω. ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην κάνεις δικούς σου υπολογισμούς! Ακολούθησε το ποσό που αναγράφεται στο email που έλαβες για την παραγγελία σου.

Τι γίνεται με τη συσκευασία;

Το jamjar με στόχο την άρτια εξυπηρέτηση των κοινών μας πελατών έχει φροντίσει για ενιαία συσκευασία για όλους τους δημιουργούς. Έτσι, στέλνουμε συσκευασία jamjar πάντα με γνώμονα το προϊόν σου, ώστε να μπορείς να ετοιμάσεις το πακέτο σου.

Αν θέλεις εντός της συκευασίας του jamjar να χρησιμοποιήσεις συνοδευτικά κάτι που να αντιπροσωπεύει το δικό σου brand ή που να προστατεύει περισσότερο τη δημιουργία σου, μπορείς να το κάνεις ελεύθερα.

Θυμήσου, πως η δημιουργία σου πρέπει να φτάσει σωστά παρουσιασμένη και με ασφάλεια στον πελάτη σου, ώστε να μείνει ευχαριστημένος και να μας ξανάρθει.

Πόσο κοστίζουν οι μεταφορές;

Τα μεταφορικά κόστη δεν επιβαρύνουν εσένα και δεν χρειάζεται να σε απασχολούν. Για την πολιτική του jamjar για τις αποστολές και τα μεταφορικά, δες εδώ.

Για κάθε κιλό επιπλέον των 2, υπάρχει χρέωση 1€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

Πόσο χρόνο κάνουν περίπου οι δημιουργίες να παραδοθούν;

Ο χρόνος που χρειάζεται για να παραδοθούν τα χειροποίητα προϊόντα σου με ασφάλεια στον τελικό αγοραστή δεν ξεπερνά τις 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία της παραλαβής από εσένα.

Ποιος αναλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος των μεταφορικών εμφανίζεται ξεχωριστά και ξεκάθαρα σε κάθε προϊόν, εφόσον ο πελάτης επιλέξει να το βάλει στο καλάθι του. Έτσι, το κόστος των μεταφορικών συμπεριλαμβάνεται στην τελική τιμή του προϊόντος που αγοράζει ο επισκέπτης του jamjar και επιβαρύνει αυτόν.

Υπάρχει η δυνατότητα να διαλέξω τη δική μου μεταφορική εταιρεία;

Στο jamjar θέλουμε όλοι να είναι απολύτως ευχαριστημένοι και οι διαδικασίες να ολοκληρώνονται εύκολα, γρήγορα και χωρίς καμία ταλαιπωρία τόσο για τους δημιουργούς όσο και για τους επισκέπτες. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος, για τον οποίο επιλέξαμε να έχουμε σταθερούς συνεργάτες όσον αφορά στις μεταφορές, μέσω του οποίου θα πραγματοποιούνται όλες οι αποστολές του jamjar.

Αν είμαι ιδιώτης, τι έγγραφα χρειάζεται να δώσω στη μεταφορική για να συνοδεύσουν την αποστολή του προϊόντος;

Δεν χρειάζεσαι κανένα παραστατικό. Το δέμα συνοδεύεται από το αποδεικτικό voucher της μεταφορικής.

Η τήρηση των ημερών/χρόνου ετοιμασίας είναι υποχρεωτική; Αν ναι, υπάρχουν κυρώσεις αν δεν τον τηρήσω;

Ναι, η τήρηση του χρόνου ετοιμασίας είναι υποχρεωτική. Ο αγαπημένος μας πελάτης περιμένει να λάβει τα λαχταριστά ψώνια του άμεσα και σύμφωνα με τις ημέρες ετοιμασίας που έχεις δηλώσει! Ας μην τον απογοητεύσουμε! Επιπλέον, μη ξεχνάς πως για κάθε 1 ημέρα καθυστέρησης, θα αφαιρεθεί 1 ευρώ από τα κέρδη σου! Κρίμα δεν είναι;

Ο χρόνος ετοιμασίας αφορά ημερολογιακές ημέρες ή εργάσιμες; Τα Σαββατοκύριακα υπολογίζονται;

Ο χρόνος ετοιμασίας αφορά ημερολογιακές ημέρες με τα Σαββατοκύριακα να υπολογίζονται.

Πώς υπολογίζω πότε πρέπει να στείλω την παραγγελία με βάση το χρόνο ετοιμασίας;

Δε χρειάζεται να υπολογίσεις, καθώς το σύστημα μας υπολογίζει και σου εμφανίζει την ημέρα που πρέπει να στείλεις την παραγγελία βάσει του χρόνου ετοιμασίας και των σχετικών δεδομένων (ημέρα/ώρα/πιθανά Σαββατοκύριακα -αργίες). Η ημέρα που πρέπει να σταλεί η παραγγελία εμφανίζεται τόσο στο email επιβεβαίωσης που λαμβάνεις με κάθε παραγγελία, όσο και στο στις «πωλήσεις» σου.

Παρ’ όλα αυτά και προς ενημέρωσή σου, ο τρόπος που υπολογίζεται ο χρόνος αποστολής είναι ο εξής: Αν η παραγγελία έχει γίνει από τις 00:01 το προηγούμενο βράδυ μέχρι και τις 12:00 το μεσημέρι της ίδιας μέρας (της ημέρας που έγινε η παραγγελία), ως πρώτη ημέρα του χρόνου ετοιμασίας ορίζεται η ημέρα της παραγγελίας. Έτσι, αν π.χ. η παραγγελία έχει γίνει 09:00 της Τρίτης και ο χρόνος ετοιμασίας είναι 4 ημέρες, η παραγγελία θα πρέπει να σταλεί την ερχόμενη Δευτέρα καθώς το τέλος του χρόνου συμπίπτει με το τέλος της ημέρας την Παρασκευή (Σάββατο δεν πραγμαοποιούμε αποστολές, συνεπώς η αποστολή θα γίνει Δευτέρα).

Αν το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο πότε πρέπει να το στείλω;

Αν η παραγγελία έχει γίνει από τις 00:01 το προηγούμενο βράδυ μέχρι τις 12 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας (της ημέρας της παραγγελίας δηλαδή), πρέπει να το στείλεις μέσα στην ημέρα. Δηλαδή, αν η παραγγελία έχει γίνει από τις 00:01 το βράδυ της Δευτέρας προς Τρίτη μέχρι και τις 12:00 την Τρίτη, η παραγγελία θα πρέπει να σταλεί μέχρι το τέλος της ημέρας την Τρίτη. Αν έχει γίνει μετά τις 12 το μεσημέρι της Τρίτης, θα πρέπει να σταλεί την Τετάρτη. Σε κάθε περίπτωση, στο email επιβεβαίωσης που λαμβάνεις με την παραγγελία σου, θα βλέπεις και την ημέρα που οφείλεις να τη στείλεις.

Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου Σάββατο;

Όχι! Δεν πραγματοποιούμε αποστολές Σάββατο! Αν η λήξη του χρόνου ετοιμασίας συμπίπτει με Σάββατο ή Κυριακή, τότε η αποστολή πρέπει να γίνει μετά το πέρας του εν λόγω Σαββατοκύριακου. Το ίδιο ισχύει και για τις ημέρες αργίας.

Τι κάνω μόλις παραδώσω το δέμα στο διανομέα της SPEEDEX;

Για να μπορούμε τόσο εμείς στο jamjar όσο και οι πελάτες μας να γνωρίζουμε την ακριβή πορεία της παραγγελίας/αποστολής, μόλις παραδώσεις το δέμα στο διανομέα ή στο κατάστημα της SPEEDEX, συνδέσου με το λογαριασμό σου στο jamjar επισκέψου τις «Πωλήσεις» και πατώντας στην «Αποστολή» συμπλήρωσε τον δωδεκαψήφιο νούμερο του voucher που βρίσκεται κάτω από το λογότυπο της SPEEDEX και συνήθως ξεκινά από 0410 ή 0409. Στη συνέχεια και στην περίπτωση που έχεις λάβει email ειδοποίησης ότι το προϊόν εξαντλείται, ενημέρωσε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος ανάλογα.

Μπορώ να καταχωρήσω έναν αριθμό voucher άλλη μέρα και όχι την ημέρα που το έστειλα;

Για να μπορούμε να ξέρουμε ανά πάσα ώρα και στιγμή που βρίσκεται η παραγγελία, ο κωδικός voucher θα πρέπει να καταχωρείται την ίδια μέρα με την ημέρα αποστολής.

Τι γίνεται με τις επιστροφές;

Ποιος διαχειρίζεται τις περιπτώσεις επιστροφών;

Καθώς το jamjar είναι εκείνο που πουλά το προϊόν στον τελικό πελάτη, είναι και υπεύθυνο για τη διαχείριση των επιστροφών και γενικά, για τη διασφάλιση μιας άριστης αγοραστικής εμπειρίας για τον πελάτη. Βάσει νόμου, μία παραγγελία μπορεί να επιστραφεί μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, εφόσον επιστραφεί άθικτη και μη χρησιμοποιημένη στην κατάσταση στην οποία εστάλη.

Ποιος καλύπτει τα έξοδα των επιστροφών/επιδιορθώσεων/αλλαγών;

Καθώς επιθυμούμε να διευκολύνουμε και να προστατεύουμε τόσο τους επισκέπτες μας όσο και εσένα, το jamjar αναλαμβάνει τα μεταφορικά έξοδα. Τα μοναδικά προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν είναι εκείνα τα οποία έχουν δημιουργηθεί και πουληθεί βάση προσωπικής παραγγελίας π.χ. ένα κάδρο για την 'Κλημεντίνη'.

Δηλαδή, τι γίνεται αν ένας πελάτης θελήσει μια επιδιόρθωση ή μια αλλαγή στο προϊόν π.χ. στο μέγεθος;

Αναλαμβάνουμε να το παραλάβουμε από τον πελάτη με δική μας χρέωση μέσω των συνεργατών μας στη SPEEDEX και να στο παραδώσουμε με ασφάλεια. Μόλις λάβεις το προϊόν, μας ενημερώνεις και ξεκινάς να φτιάχνεις το νέο, το οποίο μπορείς να στείλεις με δική μας χρέωση.

Αν ο πελάτης ζητήσει επιστροφή χρημάτων;

Και πάλι, αναλαμβάνουμε την παραλαβή και επιστροφή του προϊόντος και των χρημάτων που πλήρωσε (πλην των μεταφορικών) εκδίδοντας παράλληλα τα απαραίτητα παραστατικά.

Τι γίνεται τότε με το προϊόν και την πληρωμή μου;

Αν δεν έχεις επιχείρηση και καθώς δε μπορούμε να ακυρώσουμε το τιμολόγιο αγοράς προς εσένα, θα αγοράσουμε το προϊόν ως εταιρεία και θα το χρησιμοποιήσουμε για ενέργειες marketing. Έτσι, θα λάβεις κανονικά την πληρωμή σου και το προϊόν θα επιστραφεί στα γραφεία μας.

Αν έχω επιχείρηση, τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Αν έχεις επιχείρηση και μόλις σου επιστραφεί το προϊόν, θα εκδώσουμε δελτίο αποστολής προς την εταιρεία σου το οποίο θα πιστοποιεί πως το προϊόν εστάλη πίσω σε εσένα. Εσύ, θα πρέπει να μας εκδώσεις σχετικό πιστωτικό τιμολόγιο (και όχι να ακυρώσεις το προηγούμενο – παρακαλούμε πολύ, συμβουλέψου το λογιστή σου).

Πώς & πότε πληρώνομαι;

Πώς & πότε πληρώνομαι για τις παραγγελίες που πραγματοποίησα μέσω jamjar;

Σου θυμίζουμε ότι οι πληρωμές του jamjar για τα προϊόντα που πούλησες πραγματοποιούνται αθροιστικά για κάθε μήνα μέσα στις 5 πρώτες εργάσιμες του επόμενου και με ηλεκτρονική μεταφορά στον τραπεζικό σου λογαριασμό.

Αν χρειαστώ βοήθεια;

Αν έχω κάποια ερώτηση ή χρειάζομαι βοήθεια, πως μπορώ να επικοινωνήσω με το jamjar;

Με τηλέφωνο στο  215 2154261 (Ωράριο Επικοινωνίας: 09:30 - 17:30), με email στο jamjar@jamjar.gr . Με μήνυμα στο facebook, στο twitter, όπου θες! Είμαστε παντού!

Ενημέρωσου άμεσα για προσφορές, εκπτώσεις & νέες αφίξεις!