μενού

jamjar

Το καλάθι σου είναι άδειο.

Δες το καλάθι

Σχετικά με το jamjar

Τι είναι το jamjar;εμφάνισε

Το jamjar είναι το μεγαλύτερο online marketplace το οποίο συγκεντρώνει και παρουσιάζει τους χειροποίητους θησαυρούς των πιο ταλαντούχων ανεξάρτητων δημιουργών από όλη την Ελλάδα. Στο jamjar εκτιμούμε το ταλέντο, τη μοναδικότητα και την έμπνευση. Γι’ αυτό και στόχος μας είναι να φιλοξενούμε & να αναδεικνύουμε χειροποίητες δημιουργίες πραγματικά ξεχωριστές που οι επισκέπτες μας δε συναντούν εύκολα. Αν πιάνουν τα χέρια σου και πιστεύεις πως όσα φτιάχνεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά, αν θες να κερδίσεις από το ταλέντο σου, μπορείς να κάνεις αίτηση για να συμμετάσχεις στο jamjar, ανοίγοντας το δικό σου jamjastore. Αν εγκριθείς, μπορείς να ξεκινήσεις να πουλάς και να προωθείς τα προϊόντα σου άμεσα!

Τι δυνατότητες μου προσφέρει το jamjar;εμφάνισε

Αν είσαι ανεξάρτητος δημιουργός χειροποίητων ή μεταποιημένων προϊόντων και έχεις πάθος για αυτό που κάνεις, μπορείς να κάνεις αίτηση για να ανοίξεις και εσύ το δικό σου eshop στο jamjar δηλ. το δικό σου jamjarstore

Ως δημιουργό – μέλος του jamjar, θα σε βοηθήσουμε να:

  • παρουσιάσεις τις δημιουργίες σου σε ένα ευρύτερο κοινό
  • προωθήσεις το brand name σου
  • ενισχύσεις τις πωλήσεις σου
  • διευρύνεις το δίκτυο των πελατών – φίλων σου

Τι είδους προϊόντα μπορώ να πουλήσω στο jamjar;εμφάνισε

Ο,τιδήποτε χειροποίητο. Ό,τι έχεις σχεδιάσει, δημιουργήσει και παρουσιάσει εσύ (εκτός από βρώσιμα και καλλυντικά).

Αρκεί να πληροί τις προϋποθέσεις του jamjar:

  • Να έχει δημιουργηθεί από εσένα
  • Να έχει μεταποιηθεί από εσένα, τόσο ώστε να απέχει αρκετά από την αρχική του μορφή
  • Να αντιπροσωπεύει τα υψηλά standards ποιότητας και αισθητικής που θέτουν και ακολουθούν όλοι οι δημιουργοί του jamjar
  • Να είναι ιδιαίτερο και πρωτότυπο
  • Να είναι σωστά παρουσιασμένο
  • Να είναι ξεχωριστό από όσες δημιουργίες συμπεριλαμβάνονται ήδη στο jamjar

Τι ψάχνουμε;εμφάνισε

Η ομάδα μας αξιολογεί τις αιτήσεις βάσει των παρακάτω κριτηρίων:

  • Πρωτοτυπία σχεδίων και υλικών - αναζητούμε δημιουργίες που δε τις συναντάς εύκολα
  • Προσεγμένη Αισθητική
  • Σωστή παρουσίαση
  • Μοναδικότητα σε σχέση με τις δημιουργίες που ήδη παρουσιάζονται στο jamjar, ώστε να προσθέτουν τη δική σου πινελιά στην πολύχρωμη παλέτα μας!

Ποιος μπορεί να γίνει δημιουργός στο jamjar;εμφάνισε

Στο jamjar μπορείς να συμμετέχεις ως δημιουργός, είτε είσαι ιδιώτης είτε έχεις δική σου επιχείρηση. Αρκεί να έχεις κλείσει ήδη τα 18 σου χρόνια. Όλες οι διαδικασίες είναι απολύτως νόμιμες & διαφανείς.

Τι κοστίζει;εμφάνισε

Στο jamjar θέλουμε να ξέρεις πως ενδιαφερόμαστε όσο κι εσύ να πουλήσεις τις δημιουργίες σου εύκολα, αποτελεσματικά και με ασφάλεια. Έτσι, εφόσον λάβεις έγκριση, πληρώνεις €100,00 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για το άνοιγμα και τη διατήρηση του jamjarstore σου. H ανάρτηση φωτογραφιών των προϊόντων σου δεν έχει καμία επιπλέον χρέωση. Το jamjar σου παρακρατά μόνο μία προμήθεια, εφόσον πραγματοποιήσεις κάποια πώληση. Η προμήθεια ανέρχεται στο 10% αν έχεις επιχείρηση και στο 12% αν είσαι ιδιώτης.

Πώς ανοίγω jamjarstore;

Πώς μπορώ να γίνω και εγώ δημιουργός του jamjar;εμφάνισε

Αν θες να ανοίξεις το δικό σου jamjarstore, θα πρέπει να κάνεις την αίτησή σου ώστε να βεβαιωθούμε πως η δουλειά σου συνάδει με τις εμπορικές κατευθύνσεις του jamjar και τα κριτήρια της ομάδας μας.

Πώς μπορώ να κάνω την αίτησή μου;εμφάνισε

  • Βήμα 1: Κάνεις εγγραφή για να γίνεις αρχικά χρήστης και μέλος της κοινότητας του jamjar. Ως εγγεγραμμένος χρήστης θα μπορέσεις να προχωρήσεις στο Βήμα 2. Θυμήσου πως πλέον μπορείς να κάνεις εγγραφή και μέσω του λογαριασμού σου στο Facebook πολύ εύκολα και πολύ γρήγορα.
  • Βήμα 2: Αν πιστεύεις πως οι δημιουργίες σου είναι πραγματικά ξεχωριστές, αφιέρωσε 3 λεπτά και κάνε την αίτησή σου! Στείλε μας εδώ τη σελίδα σου στο facebook /instagram /pinterest ή 10 ενδεικτικές φωτογραφίες. Η ομάδα του jamjar, θα σου απαντήσει μέσα σε λίγες μέρες και αν η αίτησή σου εγκριθεί το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις μία πολύ απλή διαδικασία, για να ανοίξεις το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα!

Πώς κάνω εγγραφή στο jamjar;εμφάνισε

Πάρα πολύ απλά. Μπορείς να εγγραφείς εδώ.

Μπορείς επίσης, να εγγραφείς και μέσω του λογαριασμού σου στο facebook μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα!

Έχεις, βέβαια, τη δυνατότητα να εγγραφείς και μέσω email. Συμπληρώνεις τα πεδία με το κόκκινο αστεράκι, που είναι απαραίτητα για να ολοκληρώσεις επιτυχώς τη διαδικασία. Συγκεκριμένα, ένα email ή ένα όνομα χρήστη της επιλογής σου και ένας προσωπικός κωδικός πρόσβασης που θα ξέρεις μόνο εσύ είναι αρκετά για να συνδεθείς με το jamjar.

Αφού τελειώσεις, πατάς το κουμπί ‘Εγγραφή’ και εμείς σου στέλνουμε ένα επιβεβαιωτικό email. Για να βεβαιωθούμε ότι το έλαβες και ότι είσαι εσύ, θα σου ζητήσουμε να κάνεις κλικ σε ένα σύνδεσμο (link), ο οποίος και θα σε οδηγήσει πίσω στο jamjar.

Το όνομα χρήστη θα είναι υποχρεωτικά και το όνομα του jamjarstore μου;εμφάνισε

Όχι! Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί και αφού ολοκληρώσεις την πληρωμή της ετήσιας συνδρομής, θα σου σταλεί μέσω email το link ενεργοποίησης καταστήματος. Στο πρώτο βήμα «Διαδικτυακή Διεύθυνση» θα διαλέξεις το url και το όνομα του jamjarstore σου, το οποίο μπορεί να είναι διαφορετικό από το όνομα χρήστη.

Τι γίνεται αν στην πορεία θελήσω να αλλάξω το email μου ως χρήστης;εμφάνισε

Κανένα πρόβλημα. Μπορείς να αλλάξεις το email σου όποτε θέλεις πηγαίνοντας στα Στοιχεία λογαριασμού σου. Εναλλακτικά, ενημέρωσέ μας σχετικά μέσω email στο jamjar@jamjar.gr και θα το αλλάξουμε για σένα.

Τι γίνεται, αν ξεχάσω τον κωδικό μου ή αν θέλω να τον αλλάξω;εμφάνισε

Ψυχραιμία! Πάτησε το link Ξέχασες τον κωδικό σου; στη σελίδα "Σύνδεση". Εμείς θα σου ζητήσουμε το email που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς και στη συνέχεια θα λάβεις ένα νέο email το οποίο θα περιλαμβάνει ένα σύνδεσμο (λινκ). Πατώντας το σύνδεσμο, θα μεταφέρεσαι ξανά στο jamjar για να ορίσεις ένα νέο password. Μην ξεχνάς ότι το password σου είναι απαραίτητο για να συνδεθείς και να διαχειριστείς το κατάστημά σου.

Πρέπει οπωσδήποτε να εγγραφώ στο jamjar, για να ανοίξω κατάστημα;εμφάνισε

Ολοκληρώνοντας την εγγραφή σου, γίνεσαι αμέσως μέλος του jamjar με δικό σου λογαριασμό. Έτσι, θα μπορείς να επικοινωνείς με άλλους χρήστες του jamjar, να παρακολουθείς τις πωλήσεις σου (ή και τις αγορές σου και τα αγαπημένα σου σχέδια), να επικοινωνείς με τους πελάτες σου και να λαμβάνεις νέα του jamjar.

Ως εγγεγραμμένος πλέον χρήστης θα μπορέσεις να προχωρήσεις στη φόρμα αίτησης συμμετοχής. Εφόσον εγκριθείς, θα γνωρίζουμε τα στοιχεία επικοινωνίας σου, για να μπορούμε να έρθουμε σε επαφή μαζί σου, να διαχειριζόμαστε σωστά τις πωλήσεις σου και να σε εξυπηρετούμε σε ό,τι χρειάζεσαι. Επίσης, οι επισκέπτες του καταστήματός σου, θα γνωρίζουν, έτσι, σε ποιον ανήκει το κατάστημα και θα μπορούν να μάθουν περισσότερα για σένα και τις χειροποίητες δημιουργίες σου.

Υπάρχει πρόβλημα, αν εγγραφώ στο jamjar και στείλω την αίτησή μου μετά;εμφάνισε

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εφόσον έχεις κάνει εγγραφή, μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να συνδεθείς και να κάνεις αίτηση για να συμμετάσχεις ως δημιουργός.

Γιατί υπάρχει η διαδικασία της αίτησης;εμφάνισε

Στο jamjar αγαπάμε, εκτιμούμε και επιβραβεύουμε το ταλέντο, τη μοναδικότητα, την έμπνευση και την υψηλή ποιότητα. Στόχος μας, έτσι, είναι να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη δυνατότητα να βρουν και να αποκτήσουν χειροποίητες δημιουργίες που αντιπροσωπεύουν τις ίδιες ακριβώς αξίες.

Με ποια κριτήρια αξιολογείται η αίτησή μου;εμφάνισε

Η ομάδα μας αξιολογεί τις αιτήσεις βάσει των παρακάτω κριτηρίων:

  • Πρωτοτυπία σχεδίων και υλικών - αναζητούμε δημιουργίες που δε τις συναντάς εύκολα
  • Προσεγμένη Αισθητική
  • Σωστή παρουσίαση
  • Μοναδικότητα σε σχέση με τις δημιουργίες που ήδη παρουσιάζονται στο jamjar, ώστε να προσθέτουν τη δική σου πινελιά στην πολύχρωμη παλέτα μας!

Πόσο χρόνο θα περιμένω μέχρι να λάβω απάντηση για την αίτησή μου;εμφάνισε

Βάζουμε πάντα τα δυνατά μας, έτσι ώστε να έχεις λάβει απάντηση μέσα λίγες εργάσιμες μέρες!

Υπάρχουν προδιαγραφές για τις φωτογραφίες;εμφάνισε

Θέλουμε όσο τίποτε άλλο, οι δημιουργίες όλων να παρουσιάζονται και να αναδεικνύονται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στη βασική φωτογραφία δηλαδή, στην πρώτη φωτογραφία που εμφανίζεται και εκπροσωπεί ένα προϊόν. Η συγκεκριμένη πρέπει να είναι τετράγωνη και να παρουσιάζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ το προϊόν σε λευκό φόντο (όχι γκρι ή κίτρινο) χωρίς άλλα συνοδευτικά αντικείμενα, κείμενα, λογότυπα ή πλαίσια. Οι προδιαγραφές αυτές είναι υποχρεωτικές για όλους και για αυτό δε θα μπορέσεις να λάβεις τελική έγκριση, αν οι βασικές φωτογραφίες σου δε συνάδουν με τις παραπάνω κατευθύνσεις. Είναι πολύ σημαντικό, επίσης, κάθε δημιουργία να συνοδεύεται από λίγες παραπάνω φωτογραφίες (μέχρι 4 επιπλέον της βασικής ανά προϊόν), ώστε να αποκτά ο επισκέπτης πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Αν φτιάχνεις δηλαδή κοσμήματα, ρούχα ή αξεσουάρ, θα είναι πράγματι ιδανικό να έχεις και κάποιες φωτογραφίες με τη δημιουργία σου φορεμένη, ενώ αν είσαι δημιουργός ειδών σπιτιού, θα εξυπηρετούσε πολύ στις συμπληρωματικές φωτογραφίες να δείχνεις το προϊόν στολισμένο ανάλογα. Και πάλι οι φωτογραφίες αυτές, όπως και η βασική, θα πρέπει να είναι τετράγωνες σε αρχεία jpg ή png ή gif έως 1.5MB και minimum 600 x 600 pixels. Αν επιθυμείς να κάνεις επαγγελματική φωτογράφιση, μπορούμε να σε φέρουμε σε επαφή με δικούς μας εξωτερικούς συνεργάτες.

Πρέπει να έχω σωστές φωτογραφίες πριν κάνω την αίτησή μου;εμφάνισε

Εμείς θα στο προτείναμε, καθώς δε θα μπορέσεις εν τέλει να ανοίξεις το jamjarstore σου και να λάβεις την τελική έγκριση για να βγει live στο jamjar, αν οι βασικές φωτογραφίες δεν είναι σύμφωνες με τις παραπάνω προδιαγραφές. Σε πρώτη φάση, όμως, μας ενδιαφέρει η αισθητική, η ποιότητα και η πρωτοτυπία των δημιουργιών σου. Έτσι, μπορείς να κάνεις την αίτησή σου ακόμη και αν δεν έχεις έτοιμες φωτογραφίες.

Υπάρχει περίπτωση η αίτησή μου να μη γίνει δεκτή αν δεν είναι οι φωτογραφίες σύμφωνες με τις προδιαγραφές του jamjar;εμφάνισε

Όχι, καθώς πρωτίστως μας ενδιαφέρει η αισθητική, η ποιότητα και η πρωτοτυπία των δημιουργιών σου. Έτσι και αν η δουλειά σου συνάδει με τις κατευθύνσεις του jamjar, θα σου ζητηθεί να έχεις σωστές φωτογραφίες στο επόμενο στάδιο δηλαδή, ξεκινώντας να στήνεις το jamjarstore σου.

Τι πρέπει να κάνω, αφού λάβω έγκριση;εμφάνισε

Εφόσον εγκριθεί η αίτησή σου, η ομάδα του jamjar θα σου στείλει ένα επιβεβαιωτικό email και έτσι, θα μπορείς να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα που είναι η πληρωμή της ετήσιας συνδρομής και φυσικά, με το άνοιγμα του jamjarstore σου.

Πώς μπορώ να πληρώσω την ετήσια συνδρομή μου;εμφάνισε

Μέσω πιστωτικής κάρτας ή και μέσω κατάθεσης/ηλεκτρονικής μεταφοράς.

Ποιο είναι το χρονικό περιθώριο για την εξόφληση/πληρωμή της ετήσιας συνδρομής;εμφάνισε

Λαμβάνοντας το email επιβεβαίωσης/έγκρισης της αίτησής σου, έχεις 14 ημέρες χρονικό περιθώριο για να ολοκληρώσεις την πληρωμή της ετήσιας συνδρομής σου. Μετά η αίτησή σου τίθεται εκτός ισχύος.

Από πότε ξεκινά να ισχύει η ετήσια συνδρομή μου;εμφάνισε

Η ετήσια συνδρομή ισχύει για 14 ημέρες μετά την εξόφλησή της και ισχύει για ένα ημερολογιακό έτος. Για παράδειγμα, αν πληρώσεις τη συνδρομή σου 10 Μαρτίου του τρέχοντος έτους, θα πρέπει να την ανανεώσεις στις 24 Μαρτίου του επόμενου.

Αν επιλέξω να πληρώσω με κατάθεση στην τράπεζα, πρέπει να πάω σε φυσικό κατάστημα οπωσδήποτε;εμφάνισε

Όχι, φυσικά. Μπορείς να κάνεις και ηλεκτρονική κατάθεση/μεταφορά αρκεί να έχεις και εσύ λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς ή στη Eurobank.

Πρέπει να σημειώσω κάτι στο καταθετήριο;εμφάνισε

Ναι, θα πρέπει να σημειώσεις το όνομά σου ή/και τον κωδικό της πληρωμής που θα βρεις στο email επιβεβαίωσης/έγκρισης της αίτησής σου. Μετά η αίτησή σου τίθεται εκτός ισχύος.

Τι γίνεται αφού πληρώσω την ετήσια συνδρομή;εμφάνισε

Μόλις ολοκληρώσεις την πληρωμή της ετήσιας συνδρομής, θα λάβεις το email ενεργοποίησης καταστήματος το οποίο περιλαμβάνει το μαγικό link που σου επιτρέπει να ξεκινήσεις να στήνεις το δικό σου jamjarstore.

Πώς διασφαλίζεται η νομιμότητα των συναλλαγών;

Μπορώ να συμμετάσχω ακόμη και αν δεν έχω επιχείρηση;εμφάνισε

Ναι! Στο jamjar μπορείς να συμμετάσχεις ως δημιουργός και να ανοίξεις το δικό σου jamjarstore είτε έχεις δική σου επιχείρηση, είτε όχι (είτε, δηλαδή, και ως ιδιώτης). Το jamjar διαχειρίζεται τις παραγγελίες και τις συναλλαγές, ώστε όλες οι διαδικασίες να γίνονται με ασφάλεια και διαφάνεια.

Τι σημαίνει αυτό;εμφάνισε

Αυτό σημαίνει πως σε κάθε παραγγελία το jamjar αγοράζει το εκάστοτε προϊόν από το δημιουργό και στη συνέχεια το πουλάει στον τελικό πελάτη εκδίδοντας και αποστέλλοντάς του τη νόμιμη απόδειξη. Έτσι και λειτουργώντας ως μεσάζοντας, το jamjar είναι εκείνο που μεσολαβεί στην εμπορική συναλλαγή, ώστε να μη συναλλάσσονται απευθείας ιδιώτες δημιουργοί και ιδιώτες πελάτες.

Αν είμαι ιδιώτης πρέπει να εκδώσω/κόψω κάτι προς το jamjar;εμφάνισε

Όχι, καθώς ως ιδιώτης δε μπορείς να εκδώσεις κάποιο παραστατικό. Για αυτό για κάθε παραγγελία που έχεις και για να πιστοποιήσουμε το γεγονός πως αγοράζουμε από εσένα, εκδίδουμε και σου αποστέλλουμε ένα παραστατικό που ονομάζεται τιμολόγιο αγοράς.

Πώς διασφαλίζεται η νομιμότητα του καταστήματός μου και των πωλήσεων μου; Θα είμαι συνεπής απέναντι στην εφορία/στο κράτος;εμφάνισε

Φυσικά! Στο jamjar λειτουργούμε με απόλυτη διαφάνεια και με βάσει τους ισχύοντες νόμους. Σύμφωνα με το νόμο ΠΟΛ 1003/31.12.2014, κάθε ιδιώτης μπορεί να πουλήσει αντικείμενα ή υπηρεσίες αξίας μέχρι 10.000 ευρώ, χωρίς να πρέπει να ανοίξει δική του επιχείρηση, αφού μέχρι αυτό το ποσό, δεν θεωρείται επιτηδευματίας.

Το τιμολόγιο αγοράς είναι το παραστατικό/έγγραφο που χρειάζεσαι, για να είναι οι συναλλαγές σου απολύτως νόμιμες και διαφανείς, μέχρι, φυσικά να αποφασίσεις να ανοίξεις τη δική σου επιχείρηση.

Τα τιμολόγια αγοράς με ποια αξία εκδίδονται;εμφάνισε

Τα τιμολόγια αγοράς ουσιαστικά πιστοποιούν το γεγονός πως το jamjar αγόρασε ένα προϊόν από εσένα. Έτσι, κάθε τιμολόγιο αγοράς περιλαμβάνει την αξία στην οποία αγοράσαμε το προϊόν (τιμή αγοράς), αλλά και ένα 2,4% φόρο χαρτοσήμου επί της αξίας αυτής. Το χαρτόσημο δεν το λαμβάνει ο δημιουργός. Το αποδίδει η εταιρεία μας στο κράτος.

Ποια είναι η τιμή στην οποία αγοράζει το jamjar το προϊόν μου;εμφάνισε

Στην τιμή αγοράς δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ (τον οποίο αποδίδουμε στο κράτος), ενώ έχει παρακρατηθεί και η προμήθειά μας (12% επί της καθαρής αξίας). Έτσι, αν έχεις αναρτήσει στο jamjarstore σου και πουληθεί ένα προϊόν με αξία πώλησης προς τον πελάτη 20 Ευρώ, η τιμή αγοράς (δηλαδή, η τιμή του προϊόντος στο τιμολόγιο αγοράς) διαμορφώνεται ως εξής = 20 Ευρώ /(δια) 1.24 για να αφαιρέσεις το ΦΠΑ (24%)= 16,13 Ευρώ – 12% = 14,19 Ευρώ. Το ποσό αυτό είναι το ποσό που λαμβάνεις ως έσοδο για τη συναλλαγή.

Τα τιμολόγια αγοράς πρέπει να τα δηλώνω στη φορολογική μου δήλωση;εμφάνισε

Ναι, εννοείται. Τα έσοδα από τα τιμολόγια αγοράς τα οποία δεν πρέπει να ξεπερνούν τα €10.000 το χρόνο δηλώνονται ως έσοδα από ελευθέρια επαγγέλματα και συνοδεύονται από σχετική φορολόγηση της τάξεως του 26%.

Έχω επιχείρηση. Πώς πληρώνομαι και τι παραστατικά χρειάζεται να εκδώσω;εμφάνισε

Για κάθε παραγγελία που λαμβάνεις μέσω του jamjar και για να πιστοποιήσουμε πως η εταιρεία μας αγοράζει το προϊόν από την επιχείρησή σου, θα πρέπει να εκδίδεις ένα συνενωμένο παραστατικό Τιμολόγιο πώλησης – δελτίο αποστολής (τιμολόγιο πώλησης – Δ.Α.). Το τιμολόγιο πώλησης θα πρέπει να εκδίδεται ανά παραγγελία, με ημερομηνία την ημερομηνία που έγινε η παραγγελία (ή την ημερομηνία εξόφλησής της στην περίπτωση ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει με κατάθεση) κατ’εντολήν της jamjar ΑΕ και με τόπο προορισμού τη διεύθυνση του πελάτη.

Το τιμολόγιο -Δ.Α. θα πρέπει να συνοδεύει το προϊόν;εμφάνισε

Όχι. Το τιμολόγιο – Δ.Α. θα πρέπει ν’ «αναρτάται» σε πρώτη φάση μέσω της πλατφόρμας («Κατάστημά σου/Πωλήσεις/Αποστολή») και στη συνέχεια να αποστέλλεται σε έντυπη μορφή στα γραφεία μας ταχυδρομικώς ή μέσω courier με χρέωση της επιχείρησής σου.

Μέχρι πότε πρέπει να έχω στείλει τα έντυπα τιμολόγια – Δ.Α. για τις πωλήσεις του μήνα;εμφάνισε

Για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην κατάθεση/απόδοση των εσόδων σου, θα πρέπει να έχουμε λάβει τα τιμολόγια πώλησης – Δ.Α. για τις πωλήσεις του μήνα μέχρι τις 5 πρώτες εργάσιμες του επόμενου.

Με τι αξία εκδίδεται το τιμολόγιο πώλησης προς το jamjar;εμφάνισε

Η αξία αγοράς, η αξία, δηλαδή, του τιμολογίου πώλησης ισούται με την αξία πώλησης προς τον πελάτη μείον την προμήθεια του jamjar η οποία ανέρχεται στα 10% επί της καθαρής αξίας. Θα πρέπει δηλαδή, να αφαιρείς πρώτα το ΦΠΑ (/διά 1.24) και στη συνέχεια την προμήθεια (-10%). Το αποτέλεσμα αυτών ισούται με την καθαρή αξία (προ ΦΠΑ) – τιμή πώλησης προ ΦΠΑ στην οποία αγοράζουμε το προϊόν από την επιχείρησή σου. Φυσικά, συμπληρώνεις στη συνέχεια ξανά το ΦΠΑ για να προκύψει και η τελική τιμή του τιμολογίου και άρα, το τελικό ποσό το οποίο θα σου αποδοθεί. Έτσι, αν έχεις αναρτήσει στο jamjarstore σου και πουληθεί ένα προϊόν με αξία πώλησης προς τον πελάτη 20 Ευρώ, η τιμή αγοράς (δηλαδή, η τιμή του προϊόντος στο τιμολόγιο πώλησης) διαμορφώνεται ως εξής = 20 Ευρώ /(δια) 1.24 για να αφαιρέσεις το ΦΠΑ (24%)= 16,13 Ευρώ – 10% = 14,52 Ευρώ καθαρή αξία +24% ΦΠΑ = 18,00 τελική τιμή.

Στο τιμολόγιο πώλησης μπορώ για συντομία να σημειώνω γενικές περιγραφές των προϊόντων μου π.χ. βραχιόλι 925 ή πρέπει να ακολουθώ την επίσημη ονομασία των δημιουργιών μου όπως εμφανίζονται στο jamjarstore μου;εμφάνισε

Θα πρέπει να ακολουθείς την επίσημη ονομασία των δημιουργιών σου όπως εμφανίζονται στο jamjarstore σου, καθώς, έτσι, καταχωρούμε και εμείς τα προϊόντα στο σύστημά μας.

Πώς διαχειρίζομαι το jamjarstore μου;

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω να για να δημιουργήσω ένα ολοκληρωμένο jamjarstore;εμφάνισε

Με την έγκριση της αίτησής σου και την εξόφληση της ετήσιας συνδρομής σου, η ομάδα του jamjar θα σου στείλει το email ενεργοποίησης καταστήματος.

Μέσω του email και ακολουθώντας το σχετικό σύνδεσμο, θα μεταφερθείς απευθείας στη φόρμα ανοίγματος καταστήματος, η οποία περιλαμβάνει απλά βήματα και σε καθοδηγεί να:

  • Διαλέξεις το όνομα & να φτιάξεις την εμφάνιση του καταστήματός σου
  • Ανεβάσεις τις δημιουργίες σου
  • Συμπεριλάβεις στοιχεία επικοινωνίας

H όλη διαδικασία δεν κρατάει πάνω από λίγα λεπτά. Παρόλα αυτά, αν έχεις οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία, αν χρειαστείς βοήθεια, μπορείς πάντα να μας καλέσεις στο  215 2154261-2 (Ωράριο Επικοινωνίας: 09:30 - 17:30) ή να μας στείλεις email στο feedback@jamjar.gr

Αφού ολοκληρώσω τη διαδικασία, έχω τη δυνατότητα να κάνω αλλαγές στο κατάστημά μου;εμφάνισε

Φυσικά και μπορείς. Το κατάστημά σου το διαχειρίζεσαι εσύ και μπορείς να κατεβάσεις ή να ανεβάσεις προϊόντα και σχέδια, όσο συχνά θέλεις, να αλλάξεις φωτογραφίες και πληροφορίες, να ανανεώσεις το banner ή το λογότυπο του καταστήματός σου, να κάνεις προσφορές και να ανανεώσεις το status σου. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επισκεφτείς το menu ‘Κατάστημα’ πάνω δεξιά και να διαλέξεις από τις επιλογές που εμφανίζονται από κάτω. Βεβαίως και όπως είναι λογικό, καλό θα ήταν οι παραπάνω αλλαγές να γίνονται πάντα με κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σου.

Πώς προσθέτω δημιουργίες και πώς ανεβάζω φωτογραφίες;εμφάνισε

Αν είσαι στη διαδικασία ανοίγματος καταστήματος, μπορείς να ανεβάσεις τις χειροποίητες ή μεταποιημένες δημιουργίες σου, είτε επιλέγοντας το ‘Πρόσθεσε νέο προϊόν’ στο Βήμα 1, είτε- αν επιλέξεις να ακολουθήσεις όλα τα βήματα – να πας στο Βήμα 2 που είναι αφιερωμένο στις δημιουργίες. Είτε διαλέξεις το Βήμα 1, είτε το Βήμα 2 είναι ακριβώς το ίδιο. Σε κάθε περίπτωση, ανεβάζεις το προϊόν που θέλεις να έχεις στη ‘βιτρίνα’ σου, συμπληρώνεις τις απαραίτητες πληροφορίες και προσθέτεις ενδεικτικές φωτογραφίες. Όταν είσαι έτοιμος, πατάς ‘Αποθήκευση & Συνέχεια’, για να συνεχίσεις να προσθέτεις δημιουργίες.

Αν έχεις ήδη ολοκληρωμένο κατάστημα, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ‘Συνδεθείς’, να πας στο Menu δεξιά στην αρχική σελίδα και να επιλέξεις ‘Προσθήκη δημιουργίας’ από το ‘Κατάστημά’.

Πόσες φωτογραφίες μπορώ να ανεβάσω ανά προϊόν;εμφάνισε

Μπορείς να ανεβάσεις μέχρι (και το προτείνουμε ανεπιφύλακτα) 5 φωτογραφίες ανά δημιουργία. Διαλέγεις εσύ, ποια από αυτές θες να είναι η βασική και ποιες οι συμπληρωματικές, αρκεί η βασική να ακολουθεί τις προδιαγραφές του jamjar.

Πώς πρέπει να είναι οι φωτογραφίες μου;εμφάνισε

Θέλουμε όσο τίποτε άλλο, οι δημιουργίες όλων να παρουσιάζονται και να αναδεικνύονται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στη βασική φωτογραφία δηλαδή, στην πρώτη φωτογραφία που εμφανίζεται και εκπροσωπεί το κάθε προϊόν. Η συγκεκριμένη πρέπει να είναι τετράγωνη και να παρουσιάζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ το προϊόν σε λευκό φόντο (όχι γκρι ή κίτρινο) χωρίς άλλα συνοδευτικά αντικείμενα, κείμενα, λογότυπα ή πλαίσια. Οι προδιαγραφές αυτές είναι υποχρεωτικές για όλους. Είναι πολύ σημαντικό, επίσης, κάθε δημιουργία να συνοδεύεται από λίγες παραπάνω φωτογραφίες (μέχρι 5 ανά προϊόν), για να αποκτά ο επισκέπτης πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Αν φτιάχνεις δηλαδή κοσμήματα, ρούχα ή αξεσουάρ, θα είναι πράγματι ιδανικό να έχεις και κάποιες φωτογραφίες με τη δημιουργία σου φορεμένη, ενώ αν είσαι δημιουργός ειδών σπιτιού, θα εξυπηρετούσε πολύ στις συμπληρωματικές φωτογραφίες να δείχνεις το προϊόν στολισμένο ανάλογα. Και πάλι οι φωτογραφίες αυτές, όπως και η βασική, θα πρέπει να είναι τετράγωνες σε αρχεία jpg ή png ή gif έως 1.5MB και minimum 600 x 600 pixels. Αν επιθυμείς να κάνεις επαγγελματική φωτογράφιση, μπορούμε να σε φέρουμε σε επαφή με δικούς μας εξωτερικούς συνεργάτες.

Πειράζει αν έχω φωτογραφία με πολλές παρόμοιες δημιουργίες αντί για φωτογραφία που να απεικονίζει 1 δημιουργία;εμφάνισε

Θεωρητικά όχι. Προτείνουμε, όμως, να μην είναι η βασική σου φωτογραφία, καθώς ο πελάτης σου θα θέλει να έχει άμεσα μια καλή εικόνα του πως μοιάζει η κάθε δημιουργία ξεχωριστά. Αν παρόλα αυτά, επιλέξεις μια τέτοια φωτογραφία ως βασική, φρόντισε να διευκρινίζεις ότι η τιμή αφορά στο 1 τεμάχιο μόνο.

Πρέπει να εκθέτω, μόνο προϊόντα που είναι μοναδικά – που δεν είναι διαθέσιμα σε ποσότητες;εμφάνισε

Φυσικά και όχι. Προσθέτοντας μια δημιουργία, το jamjar σε ρωτάει σε ποια ποσότητα θέλεις να διαθέσεις το συγκεκριμένο προϊόν. Έτσι, επιλέγοντας/κλικάροντας πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν, οι επισκέπτες σου θα μπορούν να δουν αν μπορούν να αγοράσουν μόνο ένα κομμάτι ή και περισσότερα.

Οι δημιουργίες μου πρέπει να είναι ετοιμοπαράδοτες;εμφάνισε

Όχι απαραίτητα. Προσθέτοντας ένα προϊόν στο κατάστημά σου μπορείς να δηλώσεις αν είναι ετοιμοπαράδοτο/άμεσα διαθέσιμο και αν ναι, σε πόσα τεμάχια ή αν είναι δημιουργία που φτιάχνεται για τον πελάτη κατόπιν παραγγελίας. Αν ανήκει στη δεύτερη κατηγορία μπορείς να δηλώσεις το χρόνο που χρειάζεσαι για έναν maximum αριθμό τεμαχίων, το οποίον ορίζεις εσύ.

Μπορώ να δηλώσω παράλληλα πως μια δημιουργία είναι διαθέσιμη σε έναν αριθμό τεμαχίων και πως αν τα τελευταία εξαντληθούν, μπορεί να μετατραπεί σε προϊόν κατόπιν παραγγελίας;εμφάνισε

Φυσικά! Το σύστημα σου δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνεις τον πελάτη με ακρίβεια για τη διαθεσιμότητα και το χρόνο ετοιμασίας ενός προϊόντος.

Αν στην πορεία του χρόνου, αλλάξουν οι συνθήκες και είτε δεν έχω πλέον υλικά, είτε μειωθούν τα διαθέσιμα τεμάχια γιατί π.χ. μπορεί να έχω πουλήσει το προϊόν εκτός jamjar σε κάποιο bazaar, μπορώ να αλλάξω τη διαθεσιμότητα του προϊόντος;εμφάνισε

Βεβαίως και μπορείς! Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι για σένα να έχεις ευελιξία και ευκολία στη διαχείριση των υλικών και των αποθεμάτων σου. Έτσι, μπορείς να αλλάξεις/ανανεώσεις τη διαθεσιμότητα των δημιουργιών σου ανά πάσα στιγμή.

Τι γίνεται, αν το προϊόν μου δεν εμπίπτει σε καμία από τις κατηγορίες προϊόντων του jamjar;εμφάνισε

Οι κατηγορίες και οι υποκατηγορίες του jamjar έχουν διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξυπηρετούν τα διαφορετικά είδη σχεδιαστών και δημιουργιών. Αν παρόλα αυτά, πιστεύεις πως καμία από τις κατηγορίες/υποκατηγορίες δεν χαρακτηρίζει τη δημιουργία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με ένα email στο jamjar@jamjar.gr, ώστε να εξετάσουμε την προσθήκη μίας νέας κατηγορίας/ υποκατηγορίας.

Επιλέγω εγώ τους χρωματικούς συνδυασμούς και τα μεγέθη στα οποία είναι διαθέσιμες οι δημιουργίες μου;εμφάνισε

Βεβαίως! Τόσο το πεδίο των χρωμάτων/χρωματικών συνδυασμών όσο και το πεδίο των μεγεθών είναι ‘ανοιχτό’, γεγονός που σημαίνει πως ‘ανεβάζοντας’ μια νέα δημιουργία σου, μπορείς να δηλώσεις εσύ όλους τους χρωματικούς συνδυασμούς στους οποίους είναι διαθέσιμη. Το ίδιο ισχύει και για τα μεγέθη. Αν π.χ. στο κατάστημά σου πουλάς δαχτυλίδια μπορείς να προσθέσεις τα μεγέθη/νούμερα (και τη σχετική μονάδα μέτρησης) στα οποία ένα δαχτυλίδι είναι διαθέσιμο π.χ. 1.5, 1.6, 1.7, 1.8cm

Τι γίνεται, αν τα διαθέσιμα χρώματα, ετικέτες ή υλικά που χαρακτηρίζουν τη δημιουργία μου δεν με καλύπτουν;εμφάνισε

Αν τα χρώματα, οι ετικέτες και τα υλικά που έχουμε διαθέσιμα δεν είναι αρκετά για να περιγράψουν σωστά τη χειροποίητη δημιουργία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με ένα email στο jamjar@jamjar.gr, ώστε να εξετάσουμε την προσθήκη νέων σχετικών χαρακτηριστικών.

Χρώματα, Μεγέθη και Ποσότητες – Τι κάνω;εμφάνισε

Βεβαιώσου πως τα χρώματα, τα μεγέθη και οι ποσότητες είναι διαθέσιμα στη σωστή αντιστοιχία. π.χ. αν έχεις ανεβάσει ένα μπλουζάκι διαθέσιμο σε 15 κομμάτια, σε 5 διαφορετικά χρώματα, σε small, medium και large, θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι έχεις τη σωστή διαθεσιμότητα των κομματιών σε συνδυασμό με τα χρώματα και τα μεγέθη τους ή ότι έχεις αντίστοιχα τα υλικά για να τα φτιάξεις κατόπιν παραγγελίας.

Πώς ειδοποιούμαι όταν ένα προϊόν μου πωληθεί;εμφάνισε

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας του πελάτη, σου στέλνουμε αυτόματα ένα email, το οποίο περιλαμβάνει τον κωδικό/αντικείμενο που πουλήθηκε, στις συγκεκριμένες προδιαγραφές που επέλεξε ο αγοραστής (π.χ. χρώμα, μέγεθος, διαστάσεις κ.τ.λ.π.), τα στοιχεία του πελάτη και βασικές οδηγίες αποστολής και εξυπηρέτησης.

Όταν πουληθεί ένα αντικείμενο;εμφάνισε

Είτε έχεις δηλώσει πως η συγκεκριμένη δημιουργία είναι άμεσα διαθέσιμη, είτε ότι μπορείς να τη φτιάξεις κατόπιν παραγγελίας, όταν γίνει η αγορά, το σύστημα ενημερώνεται για κάθε τεμάχιο που δεσμεύεται/πωλείται.

Σε περίπτωση που πουληθεί ένα προϊόν το οποίο φαίνεται να είναι μοναδικό ή το τελευταίο κομμάτι, στο ενημερωτικό email που θα λάβεις όταν το πουλήσεις θα σου υπενθυμίσουμε ότι το προϊόν που πουλήθηκε εξαντλήθηκε και ότι θα πρέπει να αποφασίσεις αν επιθυμείς να το διατηρήσεις στη ‘βιτρίνα’ σου ή όχι, καθώς και αν επιθυμείς να το διατηρήσεις ως προϊόν άμεσα διαθέσιμο ή κατόπιν παραγγελίας (ή και τα δύο).

Πειράζει, αν δεν συμπληρώσω όλα τα πεδία;εμφάνισε

Το jamjar δε σε υποχρεώνει να έχεις όλα τα πεδία συμπληρωμένα. Συστήνουμε, όμως, ανεπιφύλαχτα, να διατηρείς ένα ολοκληρωμένο κατάστημα, καθώς, όπως είναι λογικό, μία καλοφτιαγμένη και ευπαρουσίαστη βιτρίνα, προσελκύει το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Αν σου φαίνεται δύσκολο, μην ανησυχείς, εμείς είμαστε εδώ!

Πώς ορίζεται η τιμή του προϊόντος;εμφάνισε

Ο τελικός αγοραστής, δηλαδή ο πελάτης σου θα θέλει να ξέρει την τελική τιμή του προϊόντος που αγοράζει. Έτσι, στο πεδίο της τιμής βάζεις το τελικό ποσό, το οποίο περιλαμβάνει την προμήθειά σου και το Φ.Π.Α. Θυμήσου, επίσης, ότι η τιμή αφορά τη μονάδα/το ένα τεμάχιο. Αν π.χ. θέλεις να λάβεις από το jamjar 20 Ευρώ για την πώληση μία δημιουργίας σου (1 τμχ), η τιμή που θα πρέπει να αναρτήσεις είναι 27,5 Ευρώ (20 Ευρώ+ 12% προμήθεια = 22,4 Ευρώ +24 %ΦΠΑ = 27,78 Ευρώ).

Μπορώ να κάνω εκπτώσεις/ προσφορές;εμφάνισε

Βεβαίως! Αρκεί να συμπληρώσεις την τιμή προσφοράς, στο προϊόν που επιλέγεις να διαθέσεις σε χαμηλότερη τιμή. Το πεδίο της προσφοράς, το βρίσκεις στη φόρμα επεξεργασίας του εκάστοτε προϊόντος.

Πώς μπορώ να διαφημίσω το κατάστημά μου;εμφάνισε

Αν θέλεις να διαφημιστείς, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας, για να σε ενημερώσουμε σχετικά με τις διαφορετικές επιλογές διαφήμισης στην αρχική μας σελίδα και να σε καθοδηγήσουμε ανάλογα.

Τηλεφώνησέ μας στο  215 2154261-2 (Ωράριο Επικοινωνίας: 09:30 - 17:30) ή στείλε email στο jamjar@jamjar.gr για περισσότερες πληροφορίες.

Ποιος διαχειρίζεται τις περιπτώσεις επιστροφών;εμφάνισε

Για να διασφαλίσουμε την ικανοποίηση των δημιουργών αλλά και των αγοραστών, τις επιστροφές τις διαχειρίζεται η ομάδα του jamjar. Βάσει νόμου, μία παραγγελία μπορεί να επιστραφεί μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, εφόσον επιστραφεί άθικτη και μη χρησιμοποιημένη στην κατάσταση στην οποία εστάλη.

Ποιος καλύπτει τα έξοδα των επιστροφών/επιδιορθώσεων/αλλαγών;εμφάνισε

Καθώς επιθυμούμε να διευκολύνουμε και να προστατεύουμε τόσο τους επισκέπτες μας όσο και εσένα, το jamjar αναλαμβάνει τα μεταφορικά έξοδα για μέχρι 2 επιστροφές το μήνα.

Τα μοναδικά προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν είναι εκείνα τα οποία έχουν δημιουργηθεί και πουληθεί βάση προσωπικής παραγγελίας π.χ. ένα κάδρο για την 'Κλημεντίνη'.

Δηλαδή, τι γίνεται αν ένας πελάτης θελήσει μια επιδιόρθωση ή μια αλλαγή στο προϊόν π.χ. στο μέγεθος;εμφάνισε

Αναλαμβάνουμε να το παραλάβουμε από τον πελάτη με δική μας χρέωση μέσω των συνεργατών μας στη SPEEDEX και να στο παραδώσουμε με ασφάλεια. Μόλις λάβεις το προϊόν, μας ενημερώνεις και ξεκινάς να φτιάχνεις το νέο, το οποίο μπορείς να στείλεις με δική μας χρέωση.

Αν ο πελάτης ζητήσει επιστροφή χρημάτων;εμφάνισε

Και πάλι, αναλαμβάνουμε την παραλαβή και επιστροφή του προϊόντος και των χρημάτων που πλήρωσε (πλην των μεταφορικών) εκδίδοντας παράλληλα τα απαραίτητα παραστατικά.

Τι γίνεται τότε με το προϊόν και την πληρωμή μου;εμφάνισε

Αν δεν έχεις επιχείρηση και καθώς δε μπορούμε να ακυρώσουμε το τιμολόγιο αγοράς προς εσένα, θα αγοράσουμε το προϊόν ως εταιρεία και θα το χρησιμοποιήσουμε για ενέργειες marketing. Έτσι, θα λάβεις κανονικά την πληρωμή σου και το προϊόν θα επιστραφεί στα γραφεία μας.

Αν έχω επιχείρηση, τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;εμφάνισε

Αν έχεις επιχείρηση και μόλις σου επιστραφεί το προϊόν, θα εκδώσουμε δελτίο αποστολής προς την εταιρεία σου το οποίο θα πιστοποιεί πως το προϊόν εστάλη πίσω σε εσένα. Εσύ, θα πρέπει να μας εκδώσεις σχετικό πιστωτικό τιμολόγιο (και όχι να ακυρώσεις το προηγούμενο – παρακαλούμε πολύ, συμβουλέψου το λογιστή σου).

Μπορώ να επικοινωνήσω απευθείας με τους καταναλωτές;εμφάνισε

Ναι γίνεται και αυτό. Εφόσον οι πελάτες σου είναι εγγεγραμμένοι χρήστες/μέλη του jamjar, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου, στέλνοντάς σου μήνυμα μέσα από την πλατφόρμα μας. Επίσης και αφού ένας επισκέπτης αγοράσει μία από τις δημιουργίες σου, έχεις τη δυνατότητα να μιλήσεις μαζί του για τις προδιαγραφές/λεπτομέρειες της παραγγελίας στέλνοντάς του μήνυμα μέσα από στο jamjar και αφού συνδεθείς στην πλατφόρμα με το λογαριασμό σου.

Αν επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου και ζητήσει μια ειδική παραγγελία, τι κάνω; εμφάνισε

Χαμογελάς και ξεκινάς να φτιάχνεις! Εμείς θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε μόνο να ανεβάσεις τη νέα δημιουργία σου σαν καινούργιο προϊόν/κωδικό, ώστε να μπορέσει και ο πελάτης σου να την αγοράσει εύκολα και γρήγορα.

Φυσικά, αν δεν έχεις τη δυνατότητα να εξυπηρετήσεις, ενημερώνεις ανάλογα και πάντα με ευγένεια τον πελάτη μας.

Αν θελήσω να λείψω για ένα διάστημα;εμφάνισε

Άνθρωπος είσαι και εσύ, διακοπές θα κάνεις. Αρκεί να ενημερώσεις εγκαίρως τους πελάτες μας σχετικά με το χρονικό διάστημα για το οποίο το κατάστημά σου θα παραμείνει κλειστό, αξιποιώντας τη λειτουργία “on holidays” του jamjar. Σε περίπτωση, που λάβεις κάποια παραγγελία όσο απουσιάζεις, ο πελάτης θα ενημερωθεί ότι η παραγγελία του θα παραδοθεί βάσει των ημερών ετοιμασίας του προϊόντος σε συνάρτηση με τις ημέρες που το jamjarstore σου είναι προσωρινά κλειστό.

Μπορώ να κλείσω το κατάστημά μου; Αν ναι, με ποιον τρόπο;εμφάνισε

Πολύ θα λυπηθούμε, αλλά αν θες να κλείσεις το κατάστημά σου, απλά ενημέρωσέ μας με ένα email και σε λίγα λεπτά το jamjaroκατάστημά σου θα έχει σβηστεί από το σύστημά μας. Ο λογαριασμός θα παραμείνει ανοιχτός, ώστε να μπορείς ακόμα να ψωνίσεις από το jamjar.

Υπάρχει κάποιο κόστος, για να κλείσω το κατάστημά μου;εμφάνισε

Δεν υπάρχει κανένα κόστος, για να κλείσεις το κατάστημά σου.

Πώς διαχειρίζομαι τις παραγγελίες/αποστολές;

Τι γίνεται με τα μεταφορικά; Πως στέλνω τις χειροποίητες δημιουργίες μου;εμφάνισε

Εμείς είμαστε εδώ! Με την έναρξη της συνεργασίας μας, αναλαμβάνουμε να σου σταλούν voucher με προεκτυπωμένα τα στοιχεία του αποστολέα και χρεωμένα στον εταιρικό κωδικό μας.

Οι συνεργάτες μας στον τομέα των ταχυμεταφορών (courier) αναλαμβάνουν να παραλάβουν το προϊόν από εσένα και να το αποστείλουν στον πελάτη , ώστε εσύ να μη χρειάζεται να αγχωθείς για τίποτα. Μόλις ετοιμάσεις το δέμα, καλείς τη SPEEDEX και δίνεις εντολή παραλαβής ή επισκέπτεσαι το πλησιέστερο κατάστημα που σε εξυπηρετεί για την αποστολή του.

Ποιος καλεί τη SPEEDEX; Εγώ ή το jamjar;εμφάνισε

Για να έχεις ελευθερία και ευελιξία στη διαχείριση των αποστολών, όταν είσαι έτοιμος/η καλείς εσύ τη SPEEDEX και δίνεις εντολή παραλαβής. Δε χρειάζεται να δηλώσεις πως στέλνεις την αποστολή εκ μέρους του jamjar. Δηλώνεις μόνο στοιχεία διεύθυνσης και ώρα παραλαβής.

Μπορεί το courier να έρθει συγκεκριμένη ώρα;εμφάνισε

Το courier μπορεί να έρθει να παραλάβει από εσένα πρωινές ώρες (09:00 – 14:00) ή απογευματινές (14:00 – 19:00) και όχι κάποια συγκεκριμένη ώρα.

Μπορώ να παραδώσω το δέμα σε κατάστημα της Speedex αντί να περιμένω να έρθει ο διανομέας να παραλάβει από μένα;εμφάνισε

Βεβαίως! Θυμήσου μόνο πως εσύ είσαι υπεύθυνος/η για το voucher. Θα πρέπει να έχεις ήδη συμπληρώσει το προεκτυπωμένο voucher που έχεις λάβει με την έναρξη της συνεργασίας μας και να το παραδώσεις μαζί με το δέμα όταν φτάσεις στο κατάστημα.

Ποια πεδία συμπληρώνω στο προεκτυπωμένο voucher της SPEEDEX;εμφάνισε

  • Στοιχεία Πελάτη αναλυτικά (ονοματεπώνυμο/διεύθυνση – ΤΚ/τηλέφωνο)
  • Σημείωση του πελάτη (αν έχει αφήσει στα σχόλια): π.χ. παράδοση μετά τις 11:00
  • Ημερομηνία
  • Ονοματεπώνυμο και Υπογραφή Αποστολέα

Τι πρέπει να σημειώσω αν ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει με αντικαταβολή;εμφάνισε

Αν ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει με αντικαταβολή, κλικάρεις το πεδίο της αντικαταβολής και σημειώνεις στα «Μετρητά» το «ποσό που πρέπει να σημειωθεί στο voucher» όπως αυτό αναγράφεται πιο πάνω. ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην κάνεις δικούς σου υπολογισμούς! Ακολούθησε το ποσό που αναγράφεται στο email που έλαβες για την παραγγελία σου.

Τι γίνεται με τη συσκευασία;εμφάνισε

Το jamjar με στόχο την άρτια εξυπηρέτηση των κοινών μας πελατών έχει φροντίσει για ενιαία συσκευασία για όλους τους δημιουργούς. Έτσι, στέλνουμε συσκευασία jamjar πάντα με γνώμονα το προϊόν σου, ώστε να μπορείς να ετοιμάσεις το πακέτο σου.

Αν θέλεις εντός της συκευασίας του jamjar να χρησιμοποιήσεις συνοδευτικά κάτι που να αντιπροσωπεύει το δικό σου brand ή που να προστατεύει περισσότερο τη δημιουργία σου, μπορείς να το κάνεις ελεύθερα.

Θυμήσου, πως η δημιουργία σου πρέπει να φτάσει σωστά παρουσιασμένη και με ασφάλεια στον πελάτη σου, ώστε να μείνει ευχαριστημένος και να μας ξανάρθει.

Πόσο κοστίζουν οι μεταφορές;εμφάνισε

Καθώς το jamjar δε διατηρεί αποθήκη, οι δημιουργίες αποστέλλονται από τον εκάστοτε δημιουργό προς τον πελάτη. Έτσι, κάθε ξεχωριστή αποστολή δημιουργίας που δε ξεπερνά τα 2 κιλά έχει χρέωση της τάξεως των 3.5 Ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

Για κάθε κιλό επιπλέον των 2, υπάρχει χρέωση 1€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

Πόσο χρόνο κάνουν περίπου οι δημιουργίες να παραδοθούν;εμφάνισε

Ο χρόνος που χρειάζεται για να παραδοθούν τα χειροποίητα προϊόντα σου με ασφάλεια στον τελικό αγοραστή δεν ξεπερνά τις 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία της παραλαβής από εσένα.

Ποιος αναλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών;εμφάνισε

Το κόστος των μεταφορικών εμφανίζεται ξεχωριστά και ξεκάθαρα σε κάθε προϊόν, εφόσον ο πελάτης επιλέξει να το βάλει στο καλάθι του. Έτσι, το κόστος των μεταφορικών συμπεριλαμβάνεται στην τελική τιμή του προϊόντος που αγοράζει ο επισκέπτης του jamjar και επιβαρύνει αυτόν.

Υπάρχει η δυνατότητα να διαλέξω τη δική μου μεταφορική εταιρεία;εμφάνισε

Στο jamjar θέλουμε όλοι να είναι απολύτως ευχαριστημένοι και οι διαδικασίες να ολοκληρώνονται εύκολα, γρήγορα και χωρίς καμία ταλαιπωρία τόσο για τους δημιουργούς όσο και για τους επισκέπτες. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος, για τον οποίο επιλέξαμε να έχουμε σταθερούς συνεργάτες όσον αφορά στις μεταφορές, μέσω του οποίου θα πραγματοποιούνται όλες οι αποστολές του jamjar.

Αν είμαι ιδιώτης, τι έγγραφα χρειάζεται να δώσω στη μεταφορική για να συνοδεύσουν την αποστολή του προϊόντος;εμφάνισε

Δεν χρειάζεσαι κανένα παραστατικό. Το δέμα συνοδεύεται από το αποδεικτικό voucher της μεταφορικής.

Η τήρηση των ημερών/χρόνου ετοιμασίας είναι υποχρεωτική; Αν ναι, υπάρχουν κυρώσεις αν δεν τον τηρήσω;εμφάνισε

Ναι, η τήρηση του χρόνου ετοιμασίας είναι υποχρεωτική. Ο αγαπημένος μας πελάτης περιμένει να λάβει τα λαχταριστά ψώνια του άμεσα και σύμφωνα με τις ημέρες ετοιμασίας που έχεις δηλώσει! Ας μην τον απογοητεύσουμε! Επιπλέον, μη ξεχνάς πως για κάθε 1 ημέρα καθυστέρησης, θα αφαιρεθεί 1 ευρώ από τα κέρδη σου! Κρίμα δεν είναι;

Ο χρόνος ετοιμασίας αφορά ημερολογιακές ημέρες ή εργάσιμες; Τα Σαββατοκύριακα υπολογίζονται;εμφάνισε

Ο χρόνος ετοιμασίας αφορά ημερολογιακές ημέρες με τα Σαββατοκύριακα να υπολογίζονται.

Πώς υπολογίζω πότε πρέπει να στείλω την παραγγελία με βάση το χρόνο ετοιμασίας;εμφάνισε

Δε χρειάζεται να υπολογίσεις, καθώς το σύστημα μας υπολογίζει και σου εμφανίζει την ημέρα που πρέπει να στείλεις την παραγγελία βάσει του χρόνου ετοιμασίας και των σχετικών δεδομένων (ημέρα/ώρα/πιθανά Σαββατοκύριακα -αργίες). Η ημέρα που πρέπει να σταλεί η παραγγελία εμφανίζεται τόσο στο email επιβεβαίωσης που λαμβάνεις με κάθε παραγγελία, όσο και στο «Κατάστημά σου»/οι «πωλήσεις» σου.

Παρ’ όλα αυτά και προς ενημέρωσή σου, ο τρόπος που υπολογίζεται ο χρόνος αποστολής είναι ο εξής: Αν η παραγγελία έχει γίνει από τις 00:01 το προηγούμενο βράδυ μέχρι και τις 12:00 το μεσημέρι της ίδιας μέρας (της ημέρας που έγινε η παραγγελία), ως πρώτη ημέρα του χρόνου ετοιμασίας ορίζεται η ημέρα της παραγγελίας. Έτσι, αν π.χ. η παραγγελία έχει γίνει 09:00 της Τρίτης και ο χρόνος ετοιμασίας είναι 4 ημέρες, η παραγγελία θα πρέπει να σταλεί την ερχόμενη Δευτέρα καθώς το τέλος του χρόνου συμπίπτει με το τέλος της ημέρας την Παρασκευή (Σάββατο δεν πραγμαοποιούμε αποστολές, συνεπώς η αποστολή θα γίνει Δευτέρα).

Αν το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο πότε πρέπει να το στείλω;εμφάνισε

Αν η παραγγελία έχει γίνει από τις 00:01 το προηγούμενο βράδυ μέχρι τις 12 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας (της ημέρας της παραγγελίας δηλαδή), πρέπει να το στείλεις μέσα στην ημέρα. Δηλαδή, αν η παραγγελία έχει γίνει από τις 00:01 το βράδυ της Δευτέρας προς Τρίτη μέχρι και τις 12:00 την Τρίτη, η παραγγελία θα πρέπει να σταλεί μέχρι το τέλος της ημέρας την Τρίτη. Αν έχει γίνει μετά τις 12 το μεσημέρι της Τρίτης, θα πρέπει να σταλεί την Τετάρτη. Σε κάθε περίπτωση, στο email επιβεβαίωσης που λαμβάνεις με την παραγγελία σου, θα βλέπεις και την ημέρα που οφείλεις να τη στείλεις.

Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου Σάββατο;εμφάνισε

Όχι! Δεν πραγματοποιούμε αποστολές Σάββατο καθώς υπάρχει επιπλέον χρέωση. Αν η λήξη του χρόνου ετοιμασίας συμπίπτει με Σάββατο ή Κυριακή, τότε η αποστολή πρέπει να γίνει τη Δευτέρα μετά το πέρας του εν λόγω Σαββατοκύριακου.

Τι κάνω μόλις παραδώσω το δέμα στο διανομέα της Speedex;εμφάνισε

Για να μπορούμε τόσο εμείς στο jamjar όσο και οι πελάτες μας να γνωρίζουμε την ακριβή πορεία της παραγγελίας/αποστολής, μόλις παραδώσεις το δέμα στο διανομέα ή στο κατάστημα της SPEEDEX, συνδέσου με το λογαριασμό σου στο jamjar επισκέψου τη σελίδα με τις πωλήσεις σου («Κατάστημά σου/Πωλήσεις») και πατώντας στην «Αποστολή» συμπλήρωσε τον δωδεκαψήφιο νούμερο του voucher που βρίσκεται κάτω από το λογότυπο της SPEEDEX και συνήθως ξεκινά από 0410 ή 0409.

Αν είσαι δημιουργός με επιχείρηση, αφού καταχωρίσεις τον αριθμό αποστολής, ανάρτησε και ένα αρχείο (σκαναρισμένο ή σε φωτογραφία) του τιμολογίου που έχεις εκδώσει για τη συγκεκριμένη παραγγελία, ακολουθώντας τις οδηγίες που έλαβες.

Στη συνέχεια και στην περίπτωση που έχεις λάβει email ειδοποίησης ότι το προϊόν εξαντλείται, ενημέρωσε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος ανάλογα.

Μπορώ να καταχωρήσω έναν αριθμό voucher άλλη μέρα και όχι την ημέρα που το έστειλα;εμφάνισε

Για να μπορούμε να ξέρουμε ανά πάσα ώρα και στιγμή που βρίσκεται η παραγγελία, ο κωδικός voucher θα πρέπει να καταχωρείται την ίδια μέρα με την ημέρα αποστολής.

Μπορώ να καταχωρήσω έναν αριθμό voucher το Σάββατο, την Κυριακή ή σε μέρα αργίας;εμφάνισε

Όχι! Τα vouchers καταχωρούνται μόνο σε εργάσιμες ημέρες, καθώς έτσι και αλλιώς δεν επιτρέπεται και δε μπορούν να σταλούν παραγγελίες Σάββατο, Κυριακή και σε ημέρες αργίας.

Πώς & πότε πληρώνομαι;

Πώς & πότε πληρώνομαι για τις παραγγελίες που πραγματοποίησα μέσω jamjar;εμφάνισε

Σου θυμίζουμε ότι οι πληρωμές του jamjar για τα προϊόντα που πούλησες πραγματοποιούνται αθροιστικά για κάθε μήνα μέσα στις 5 πρώτες εργάσιμες του επόμενου και με ηλεκτρονική μεταφορά στον τραπεζικό σου λογαριασμό.

Αν χρειαστώ βοήθεια;

Αν έχω κάποια ερώτηση ή χρειάζομαι βοήθεια, πως μπορώ να επικοινωνήσω με το jamjar;εμφάνισε

Με τηλέφωνο στο  215 2154261-2 (Ωράριο Επικοινωνίας: 09:30 - 17:30), με email στο jamjar@jamjar.gr . Με μήνυμα στο facebook, στο twitter, όπου θες! Είμαστε παντού!

Ενημέρωσου άμεσα για προσφορές, εκπτώσεις & νέες αφίξεις!